קוביות בבטן!!! קבוצת ריצה ("רצים עם אסף") וקבוצת הליכה קסומה: "הולכים עם אסף"

מי לא שמע את צמד המילים הללו. .  מי לא חולם על "6 קוביות", יש כאלה (נדירים) שרואים אצלם / ן 8 קוביות וזה בכלל "וואו"🎁💎🏆; אז כאן, קבלו בבקשה, אימון כפיפות בטן נפלא בן 8 דקות היוצר לטעמי את הלחץ הנכון, הרצוי.

מחדד שוב – קוביות בבטן זה המון גנטיקה ! והמון "מיעוט באכילת מזון" ולא אחת אני נתקל כמאמן מנטאלי בירידה במצב הרוח של אלו המנסים להגיע לכדי צמד המילים הזה: "קוביות בבטן". ולכן, התאמנו נכון, מדויק ועם המאמן / המדריך הנכון לכם, למטרותיכם ולשאיפותיכם ובתוך כל זה – הישארו מאושרים ! זה הכי חשוב ! אז, קבוצת ריצה מוקדם בבוקר בכפר – סבא, "רצים עם אסף", בואו נתחיל את האימון . . . 

קבוצת ריצה – מתקדמים לחצו כאן לשלב 2 של כפיפות הבטן !

קבוצת ריצה – מתקדמים וחזקיםלחצו כאן למהדורה המיוחדת של כפיפות הבטן !

כמובן לא לשכוח לעשות חימום קל לפני הפעילות, בבטן מרוכזים הרבה כלי דם. עוד, נזכור כי תרגילי הבטן הם היחידים שבהם האימרה "קשה באימונים קל בקרב" נכונה; השרירים הללו כמעט ולא עובדים במהלך היום ולכן יש לאמנם  בצורה שוטפת, בוודאי נכון לגבי גברים שם מצטברים השומנים.

עוד,

לאחרונה קראתי כי הבטן – "הכרס הישראלית" הינה מאפיין מובהק ומודגש של גברים ישראלים ורובה ככולה נובעת מלחץ שבו נראה כי רבים מאתנו מצויים בו – בית, עבודה, צבא וכדומה. מעניין לא ? אז כן, הנייד שעמכם / כל היום, נסו, השתדלו בזמן ארוחת הצהריים לשים על "שקט" ולנסות ליהנות מהאוכל, להתענג עליו ולעשות סוג של "ריסטרט" לגוף, נפש ואז, אולי, אולי זה יעזור לקוביות בבטן להיראות טוב יותר😃😁😀😎😍

אסף לב – מקים ומאמן (כבר 19 שנה ובאדיקות) קבוצת ריצה מוקדם בבוקר – כפר – סבא וקבוצת הליכה בים (כבר שנתיים 😁)

הצטרפו אלינו בפייסבוק 

ערוץ היוטיוב

ויש גם אינסטגרם מדליק

מאמן מנטלי – ליצירת קשר לחצו כאן

8993137 – 052

הלוגו שלי - asaf lev logo

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: הליכה, תנועה שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת ההליכה "הולכים עם אסף" - ונהנה מכל רגע.♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

49 Comments

  1. lilach הגיב:

    אחלה אימון, עשיתי אותו הבוקר ומתכננת לעשותו כל בוקר.

    לילך

  2. אלדד הגיב:

    אחי
    היום ה 19 לספט'
    אני מתחיל אימון זה.

    תודה

    אלדד

  3. יוסי גלזן הגיב:

    אחלה תרגילים. שלושה אימונים כאילו בשבוע ועוד שבועיים יש לי בטן של באטמן

  4. צביקה כהן הגיב:

    נראה אימון מעולה,
    מתחיל אותו מחר בבוקר.

    צביקה

    • אסף לב הגיב:

      בכיף צביקה, אל תיבהל אם אחרי כ 4 דקות זה נהיה קשה – ההתחלה טיפה קשה. בימים הקרובים תגלה שזה קל יותר ושהבטן שלך – שרירי הבטן שלך – הופכים חזקים יותר.

      עדכן אותי בנייד איך הולך.

      אסף

  5. אייל הגיב:

    אני מודה שהתחננתי שייגמר כבר
    כרגע הבטן באותו מצב מדולדל חחחח

    • אסף לב הגיב:

      היי איל,

      אין ספק שההתקדמות שלך – במידה מסוימת, המטאורית – נובעת מהעבודה על הבטן, בה, מה לעשות,
      מרוכזים המון כלי דם ומרכיבים אחרים ההכרחיים לנו הספורטאים להתקדמות; ברור, גם מעבר לכך שבטן יפה זה יפה….

      אנרגיה טובה,

      אסף

  6. […] מכם החשים חזקים מספיק לאחר שלב 1 בכפיפות הבטן, נעבור בהדרגה לשלב 2 כמפורט […]

  7. הדר הגיב:

    לאחרונה שמעתי שתרגילי בטן לא עוזרים לרזות בבטן, אלא מפתחים שכבה של שריר מתחת לשומן. זה נכון?

    • אסף לב הגיב:

      לגמרי נכון הדר.

      מגלה לך סוד: הפעילות הגופנית ככלל ולסוגיה השונים אינה כה חשובה לרזות; או במילים אחרות אינה דרמטית ביישור הבטן כמו התזונה. כלומר, הפעילות הגופנית מעולה כתומכת בתהליכי הרזייה ובכלל זה שיפור מראה הבטן אך אם אם את רוצה בטן שטוחה – פשוט שימי דגש על תזונה.

      עוד, הרבה יותר קל לחסוך קלוריות מאשר לשרוף אותן.

      לסיכום, בטן שטוחה זה יפה וזה אחלה, פעילות גופנית תחזק לך את הבטן, תייצב אותך, אך אם חשקה נפשך בבטן שטוחה יותר פשוט תני דגש על התזונה, שם המפתח לבטן.

      תקראי באתר "טיפים לספורטאים", מומלץ. אחלה יום.

      אסף

      • הדר הגיב:

        תודה רבה.

        תרגילים רבים כואבים מאוד בצוואר וזה מאוד מקשה. זה אומר שאני לא עושה את התרגילים נכון ?

        • אסף לב הגיב:

          היי הדר, לא בהכרח, אך מכאן קשה לי לקבוע מה את עושה לא נכון.

          נסי להגיע ביום שלישי בערב 18:00 לאימון הקבוצה ונראה איך נוכל להקל על כאבייך או שתדברי עמי בנייד: 8993137 – 052

          יום טוב,

          אסף

  8. מיכל גפן הגיב:

    וואאוווווו

    איזו התחלה לבוקר…..

    אסף תודה שלא ויתרת לי 🙂

  9. אושר הגיב:

    שלום אסף, קודם כל אני רוצה להגיד שהתרגילים נורא עזרו לי.
    אבל אני מתקשה נורא אם 2 התרגילים האחרונים עד כדי שאני בכלל לא מצליח לבצע אותם.
    מה אתה מציע להתעקש ולנסות שוב ושוב למרות שלא הולך או לעשות במקום 2 תרגילים אחרים? תודה מראש

  10. אסף לב הגיב:

    היי אושר, תודה על תגובתך.
    בכנות, גם לי האחרונים קשים; אתה מבין, האימונים הללו קשים, כמעט תמיד.

    כן, להתעקש, להשתדל, להאמין ולצאת "מאזור הנוחות".
    מזמין אותך לחייג אלי ונראה איך אוכל לעזור: 8993137 – 052

    ערב טוב,
    אסף

  11. יגאל הגיב:

    אחלה אימון

  12. יגאל ג'אן הגיב:

    היי אסף
    רק עכשו הבנתי כמה זמן וכמה כפיפות יכולתי לחסוך במהלך השנים
    אילו רק היתי פותח את האתר שלך בזמן
    כול הכבוד אחלה אימון
    מקווה להתמיד

  13. ניר111 הגיב:

    שלום,

    אם אני יעושה את זה חודש וגם ריצות יהיה לי קוביות

    • אסף לב הגיב:

      היי ניר,

      אני עושה כפיפות בטן כבר למעלה מ 20 שנה ולא, אין לי קוביות בבטן וברור, אני גם רץ . . .

      העניין עם קוביות בבטן הוא בעיקרו עניין של גנטיקה – מה שקיבלת מההורים שלך – וכמובן, תזונה ואחוזי שומן. דבר אתי באם תרצה יותר פרטים על סיכוי גבוה יותר לבטן שטוחה ובריאה בעלת "נראות" ממנה תהיה מרוצה יותר.

      בהצלחה בדרך,

      אסף

  14. […] בצורה טובה יותר; הספורט הוא האמצעי עמו אני עובד (האם סטטי בטן – פלאנק – זה רק יכולת של שרירים בבטן או שזה גם יכולת […]

  15. גיא הגיב:

    אחלה אימון פעם הבא ננסה את ה10 דקות. האימון לא מסובך וכיף לעבוד מולו בטלפון\טלוויזיה
    תודה מלך

  16. יניר הגיב:

    אימון מעולה!!
    מרגיש חזק את כל החלקים בבטן

    • אסף לב הגיב:

      בוקר נהדר ידידי;
      מתרגל אימון זה כבר 4 שנים ועדיין בסיומו אני מרגיש "כל חלק בבטן" ואיזו הרגשה נהדרת זו להרגיש את הגוף שלך לא . . . ?

      אסף

  17. יוחאי הגיב:

    מעולה להתחיל ככה את היום:)

  18. רוני הגיב:

    אחד מהאימוני בטן הטובים שיצא לי לעבוד איתם!!!
    תודה רבה רבה.

  19. איילת הגיב:

    אימון מצוין.
    יום אחרי מרגישים כל סנטימטר בבטן, וזה אומר הכול…

    תודה אסף על אימון פצצה והמלצות טובות

  20. קובי רפואה הגיב:

    קשה

  21. שרית כרמל הגיב:

    תענוג .. ממשיכה לליבה

  22. יהלי גרינברגר הגיב:

    אני עושה את האימון הזה כול ערב כבר 3 ימים ואני כבר מרגישה שהבטן שלי מתחזקת כמובן זה לא קל אבל זה לוקח עבודה ובסוף מגיעים לתוצאה. מיום ליום זה נהיה יותר קל רק בהתמדה. תודה

    • אסף לב הגיב:

      אהלן יהלי,
      שמח מאוד לקרוא זאת; נהדר וכל הכבוד לך.

      המשיכ כך, זה מבורך.

      אסף

  23. אלי הגיב:

    וואלה היה לא קל (אחרי הזנחה של שנים )
    אבל אני כאן בשביל להישאר
    האנימציות והמיקצבים וההסברים מאלפים
    תודה אסף שהתקשרת להזכיר לי ולא ויתרת לי
    כמו שאמרת אנחנו עולים למגרש בשביל לנצח

  24. אור הגיב:

    האימון איתך מעולה

  25. גדי ת"א הגיב:

    תרגיל מעולה. מפעיל את השרירים הנכונים במידה נכונה.

  26. גד הגיב:

    אסף חייב לציין שאין כמו תחושת ההישג אחרי שסיימת את האימון

  27. אריק ברגנר הגיב:

    מי שלא משקיע לא רואה תוצאות. קששששה 🙂 חזק אתה אסף

  28. אריק ברגנר הגיב:

    רוצה לומר: מי שמשקיע רואה תוצאות 🙂

  29. נעם הגיב:

    קיבלתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.