אלו מכם החשים חזקים מספיק לאחר שלב 1 בכפיפות הבטן. נעבור בהדרגה לשלב 2 כמפורט מטה:

כאמור, בטן חזקה מהווה "מפתח" חשוב מאוד ליציבה ולבניית ספורטאי חזק. עוד, בבטן מרוכזים הרבה כלי דם ושיפור וייעול תפקודה של הבטן וחוזקה, כמוה כשיפור כל המכלול הגופני.

להלן, חלק 2, רמה מעט מתקדמת יותר של 8 וכעת 10 דקות ביום של עבודה ספציפית על הבטן. בשלב זה, האימון מעט ארוך יותר, ההפסקות מעט קצרות יותר ונוספים תרגילים נוספים. עוד, אמליץ בסיום כל קטע לקפל רגליים ולהטהות אותם לימין ואז לשמאל; בדרך זו אנו "מאריכים" במעט את אזור הגב התחתון ומקלים על העומס.

בסיום התרגיל לבצע עמידת שש ולקמר ולקער את הגב למשך כ 30 שניות. לבסוף, לשכב על הבטן ולבצע זוקפי גב:  3 * 25 עם 5 שניות הפסקה בין כל סט.

עם סיום התרגיל, לקום מצידי הגוף ולא בתנועה חדה מדי.

סרטון מומלץ לכל אלו שמרגישים כבר חזקים בשלב הקודם, תיהנו, תתאמצו ואז תשלבו גם את אימון הליבה המצוין הזה.

עוד מילה – נסו בזמן הביצוע לעשות פרצוף נעים, מחייך ולא פרצוף של "כמה קשה לי" – זה עוזר, זה משפר ומעבר לכך, חיוך מפעיל כ 128 שרירים בפנים . . . נחמד נכון.

קבוצת ריצה בכפר - סבא קבוצה זה כוח💙🎞🎞▶

קבוצת ריצה בכפר – סבא קבוצה זה כוח💙🎞🎞▶ "רצים עם אסף"

בבטן מרוכזים המון כלי דם!!

בבטן מרוכזים בה המון כלי דם!!

חיוך! הכי חשוב: קבוצת ריצה יפה: "רצים עם אסף" – קבוצת ריצה כפר – סבא

קבוצת ריצה כפר - סבא השראה!! שמחה!!

קבוצת ריצה כפר – סבא השראה!! שמחה!! חצי מרתון, מרתון – תמיד כיף אתכם וכמובן גאה בכולכם! [Videoicon color="1e73be"]

ולבסוף – ספורט חדש בישראל: swimrun – והיה לי הכבוד להיות אחד המשתתפים במרוץ הראשון בישראל בחוף נחשולים (חובה לשלב זאת כחופשה עם המשפחה . . .) וזה בגדול: ריצה – שחייה – עם נעליים ועם הכול (חוויה אדירה)!!

swimrun ספורט חדש (ומומלץ) בישראל - אין את המורכבות של האופניים בחוויה

swimrun ספורט חדש (ומומלץ) בישראל – אין את המורכבות של האופניים בחוויה

אסף לב swimrun ריצה - שחייה (עם כל הציוד עליך) וכן, חוויה אדירה

אסף לב swimrun ריצה – שחייה (עם כל הציוד עליך) וכן, חוויה אדירה

swimrun אסף לב

swimrun אסף לב

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אסף לב – מאמן מנטאלי וגופני; מרצה לאורח חיים בריא ואנרגטי

הרצאת העשרה - אסף לב

הרצאת העשרה – אסף לב