שלום לספורטאים, קוראים נאמנים שלנו, קבוצת הריצה בשרון, נראה לי שגם הוותיקה שביניהם: "רצים עם אסף"! מגזין שבועי נוסף יוצא לדרך . . . אז מה היה לנו השבוע ומה צופן בחובו השבוע הבא, בבקשה . . .שינויים! איך זה מפחיד את חלקינו, עצם המילה – "שינוי", לזוז, להחליף, לחדש, לרענן ולנסות משהו חדש . . .

בהרצאה שלי עימה אני מטייל היכן שמזמינים אותי אני מספר על "ספורט כמניע אנרגטי" ובתוך שכך אני מתאר ומלמד כיצד הספורט עוזר לנו לצמצם פחדים ולהסתער על החיים עם מה שהם מזמנים לנו וכמובן, עם הכלים שניתנים לנו ועם אלו אשר רכשנו במהלך החיים. את העבודה עם הגוף, כדורים, מטקות, אופניים ועזרים נוספים פיתחתי ושכללתי בשנים האחרונות במיוחד עת התחלתי לעבוד עם אנשים "מיוחדים" (בעיקר אספרגר) או "על הרצף ובתפקוד גבוה" והאמינו לי כל אחד מאתנו הוא יחיד ומיוחד ורק אם נאפשר לעצמינו יותר לעבוד עם הגוף זה יחזק וירפד את הנפש שלנו בעוצמות שלא תוכלו לדמיין. הספורט כמובן וכל שכן, פעילות אירובית, בחוץ, בטבע, תנועה חופשית ומשוחררת היא אחד האמצעים על מנת לצלוח שינויים בדרך חלקה וקלה יותר ושוב אנו בחודשיים של גמישות ולכן, היו פתוחים, משוחררים ואפשרו לעצמכם לקבל את השינוי, לזרום אתו ולא להתנגד לו – לגישתי, זה פשוט בדרך כלל לא מצליח.

מגזין הריצה גם כן יעבור שינוי, מתיחת פנים ורוב הדברים יהיו כאן, בבלוג שלי, באתר והנה אימון יום רביעי המקסים – עם כדורים, צלחת מעופפת, פוטבול אמריקאי, כדורסל, כדורגל וכמובן מטקות עם אלופת ישראל שלנו, חן – היה אימון מושלם, כבוד גדול לכם! מזכיר: התמצאות במרחב, לסמוך על חבר, להתאים דופק לרמת הלחץ, להרוויח זמן מנוחה, להילחם, להתמודד, לנצח! ! (כנרת ואני ניצחנו, יש!) אה כן, גם ליהנות, לשאוף לכך ומודה, מאוד נהניתי.

קבוצת ריצה בשרון! כי ריצה זה הרבה יותר מריצה . . .

קבוצת ריצה בשרון! גם אם היום משחקים כדורגל . . . כי ריצה וקבוצת ריצה זה הרבה יותר מריצה (וכדורגל חחח כן, זה קרב!)

קבוצת ריצה מומלצת בכפר - סבא

קבוצת ריצה מומלצת בכפר – סבא: "רצים עם אסף" 😎😍

אימון כדורים - קבוצת ריצה (2)

מטקות זה ספורט האלים! קואורדינציה, שיתוף פעולה והבנת היכן השותף שלי רוצה את הכדור! הוא אתי ולא נגדי, כמו בריקוד

אימון כדורים - קבוצת ריצה (5)

חן זילבר מאמנת את כנרת - אימון נהדר בנות!

חן זילבר מאמנת את כנרת – אימון נהדר בנות!

קבוצת הערב של "רצים עם אסף" ובמידה מסוימת גם קבוצת הבוקר "איבדו" לא מעט ספורטאים במהלך השנים (רצים כבר עשור ביחד ושוב, זה בסדר) ואני תקווה וגאווה על אלו שכן המשיכו לרוץ וכן סיגלו לעצמם אורח חיים ספורטיבי ושוב, אופני שטח, שחייה, ריצה על הליכון זה לא זה, לגישתי ושוב, המפתח הוא לרוץ! לרוץ בקבוצה וכל שכן, לרוץ בטבע ולא "לקפוץ במקום על הליכון עם מזגן וטלוויזיה. אחד פרש מפאת הגיל והקושי ואני שוב מחדד:

לרוץ זה קשה! אולי מהפעולות הקשות ביותר (וגם המתגמלות כן . .) שאדם יכול לבחור לעצמו (בהנחה והוא משתייך לקבוצה עם מאמן ואימוני איכות ולא רק "ריצות נפח"), אחד נפצע, אחד נמאס לו ואחד עבר דירה וכך, באימון הערב נותרנו, תמי שלנו (28 לחודש פילאטיס וחיזוקים איתה) ואנוכי. מחשבה קלה על תוכן האימון שהכנתי פינתה מקום לכדי ריצת שיחה, כיף אשר כוללת גם עצירה אצל דוד ב ביסטרו הנפלא שלו אנג'לינה בהוד השרון, יין אדום משובח, קצת על הא ודא של החיים, השלמה של עלייה קלה, הזעה ומאמץ כללי של קצת מעל 5 ק"מ וסיימנו. רוצה לומר, היינו במאמץ הזה של הקסם הזה: ריצה! הייתה שיחה טובה, מעניינת, כיפית, ריצה בשרון, חברית והנה, אנו מוכנים להמשך השבוע עם השינויים, עם ההפתעות והתובנות שהוא יזמן לנו.

קבוצת ריצה בשרון: אימון ריצה – שטח בשישי, יער חורשים – 9 ק"מ במאמץ עליון ועל פניי 5 עליות מאתגרות – ארוכות ובסיומן – פריסת יום הולדת של אחשלנו יורם קדושי – שבת שלום לכולםםםם . . .

 

רגע . . .

"רצים עם אסף" + . . . בשנת 2022 פתחנו גם קבוצת הליכה ! הולכים עם אסף" – מוזמנים ובשמחחחחהההה

 אסף לב

מאמן מנטאלי Mental training, מאמן טריאתלון – ליצירת קשר לחצו כאן

הצטרפו אלינו בפייסבוק – בוקר חג אצלנו 

asafrunners@gmail.com

ערוץ היוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

ויש גם instagram מדליק

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

8993137 – 052

לוגו חדש

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

8 Comments

  1. יוחאי הגיב:

    אסי מי שלא בא מפסיד.
    תודה על אחלה אימון היום

  2. מתי טל הגיב:

    הי אסף, הפחדים שמנהלים אותנו בספורט החובבני הם בעיקר שניים לפגוע ולהפגע. בניגוד למשחקי החיים, כנו גם בשספורט המקצועי, בהם יש הכרח לנצח, בספורט החובבני יש "המלצה" לנצח, כי זה כייף.

    החוכמה היא להלחם כאילו אין מחר, כאילו זה הקרב האחרון של חייך, ובכל זאת לשמור על החברים שלך לקבוצה וגם לקבוצה היריבה שאף הם חלק מקבוצת הריצה.

    הפחד לפגוע והפחד להפגע, לפעמים מאיטים את הקצב ואפילו מונעים פעולה.

    "זה רק ספורט" אומר השיר ואת זאת אין לשכוח, יחד עם השבעת הדחף לנצח ולכבוש.

    אהוב כלי במיוחד משחק המטקות שהבאתה לאימון היום שכן הוא המשחק היחיד שאני מכיר, שהמטרה בו היא לגרום ליריב להצליח ולא להכשל.

    • אסף לב הגיב:

      היי מתי ותודה על תגובותיך,

      מה אגיד לך . . התשוקה הזו לנצח מעוררת ומעודדת יכולות מנטאליות וגופניות אשר, לגישתי כמעט ולא ניתנות לידי ביטוי בשום צורה אחרת.
      חשוב על כך . . . כמה ספורטאים מגיעים אליי בטענה: "אני הכי טוב באימונים אבל קורס במשחק" אתה מבין אותי ? הלהט הזה לנצח ושוב, תוך כדי הכבוד לספורט וליריב שלך הינם אבני דרך מרכזיות בספורט ואתה יודע מה, גם בחיים.

      זוכר מה עשיתי אחריי שזוגתך ואני ניצחנו ? ברור, לחצנו ידיים לכולם.
      אכן, אחלה אימון היה, אתה משחק מטקות נהדר ולילה טוב,

      אסף

  3. קסמן הגיב:

    קודם כל, תודות על שיר מדהים שכזה.
    כמה זה אנחנו!

    שנית, עניין המטקות פשוט מדהים.
    היריבות המתחשבת והתלויה ביריב/פרטנר שמקובלת בכל כך מעט מקומות…

    • אסף לב הגיב:

      תענוג ותודה אח יקר; תרשום לנו פעם בחודש מטקות ושלווה בחוף;
      שיר מלא קסם אה . . . כל הדיסק כך, יוצר מוכשר ביותר.

      יום נהדר, חוזר מהים בדיוק.

      אסף

  4. יובל הגיב:

    יחס מקצועי ותוצאות שמדברות בעד עצמן! הקבוצת ריצה הכי טובה בכפר סבא בהתחייבות????
    אסף יא אלוף!!

    • אסף לב הגיב:

      תודה רבה לוחם,
      מעריך מאוד.

      כן, בדיוק הימים שכאלו קבוצת ריצה: לצאת החוצה, אוויר פתוח, לחיות ולהיות.

      שלישי 18:15 פארק כ"ס – בשמחה

      אסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.