תמיד לשלב פעילות גופנית בחוץ!! ריצה, הליכה, שחייה, הכול טוב!! בחוץ - רחוק ככל שניתן מהנייד, מזגן, מחשב וכדומה. 🎃🎎🎁🎗

המנתח הטוב בעולם . . .

יש לי המון חברים מתחומים שונים ומגוונים; אני מאוד אוהב את המורכבות והשונות ביחסיי אתםגיל, מוצא, השכלה, מעמד לא משנים לכאן או לכאן את מהות ומבנה הקשר וכמו שאיש "מסודר" שאני מכיר, מוקיר ואוהב מאוד יודע שלעולם לא קרה שנשב במסעדה ואציע לשלם חצי מהחשבון וכן, ישבנו בהמון מסעדות ולעולם התשובה תהייה "אספי זה בסדר" וכך נמשיך לסעוד ליבנו כטוב ביין ובחברות.

בחודש שעבר נזדמנתי לשבת עם מעט חברים שאני פחות מכיר – מהצד של בת זוגתי וכך מצאתי את עצמי יושב בשיחה שסבבה בעיקר סביב פנסיות, ביטוחיי חיים ובכלל האם להיעזר ברפואה פרטית או שמא הרפואה הציבורית טובה דייה ? היין היה בסדר וגם האנשים אולם ברוב שלביי הערב נמנעתי מלהביע את דעתי וכך, מצאתי עצמי מעין צופה מהצד, משתדל להיות כמה שפחות שיפוטי וכמה שיותר חיובי כפי שאימא שלי לימדה אותי ועם זאת לא יכולתי להתעלם משני דברים שטיפה הציקו לי:

  1. כולם היו מנוזלים.
  2. כולם היו עם בעיית השמנת יתר קלה או כבדה מעט יותר.

השיחה הייתה נחמדה, הטלוויזיה לא דלקה וכך הייתי מעין "צופה סביל" וזה אפילו הזכיר לי את ה דינמיקות הקבוצתיות של תחילת גיל ה 30 שכל ארגון שרצה לגייס אותך אליו הכניס אותך למעין משרד / בית של "אח גדול" ולא ממש אהבתי את העניין וכך מצאתי עצמי יותר בטבע OUTDOOR ובמשחקי הישרדויות אחרות שפעם הצליחו לי יותר ופעם פחות; זאת, על אף שלדרך תמיד נשארתי נאמן. בערך בשעה 23:00 שאלה אותי אדווה איזה ביטוח חיים יש לי ואיזה תוכנית פנסיה יש לי כעצמאי והאם אני לא פוחד שמא לא אוכל לרוץ לנצח . . .

אתם המנתחים הטובים בעולם עבור מצבכם! תתייעצו כן, תשאלו ותחקרו אבל תמיד, "סמכו על עצמיכם"!

אתם המנתחים הטובים בעולם עבור מצבכם! תתייעצו כן, תשאלו ותחקרו אבל תמיד, "סמכו על עצמיכם"!

כן, כאן נולד הרעיון של פוסט זה והאדם הראשון שקפץ לי לראש היה לא אחר מאשר סוכן הביטוח שלי ואלוף העולם במרתון לסניורים הלא הוא דב קרמר שתמיד מצליח להצחיק אותי גם אם יש בזה המון היגיון ומחשבה בריאה ומיוחדת: "תראה אסף, אתה בריא וחיובי וכן, נראה לי שתעבוד עד יומך האחרון. תצא מהבית בערך בגיל 90, תאמן, תרוץ, תחזור הביתה תאכל ארוחת בוקר ובערך אז יתחיל ההילוך האחרון של חייך . . ." במסגרת שיחה פרטית על כמה להפריש לפנסיה – אבל זה לא מהות הפוסט – אז היו מרוכזים עוד קצת, שווה לכם, לדעתי.

אמרתי לאדווה שבגדול היא ממש צודקת ושממש עכשיו – כ 3 שנים מאז שהפכתי לעצמאי – אני יכול לחזור ולהפריש לקרן פנסיה ובינתיים אני שומר על בריאות וטפו טפו 16 שנה לערך לא הייתי חולה. פתאום נהייה קצת שקט וכולם הסתכלו עליי וראיתי שיש להם כמה שאלות לשאול אותי וכך אני מגיע למה רציתי לומר ואמרתי להם ועכשיו אני אומר, כותב לכם:

י. קוטנר סיפר פעם שאבא של סמי דיוויס ג'וניור שאל אותו פעם איך הוא נהייה גדול יותר ממנו שהרי גם הוא היה נגן מהטובים ביותר; זה הצעיר ענה לו: "אבא אתה לימדת אותי את כל אשר אתה יודע אולם אף פעם כמעט לא למדת ממני את אשר אני למדתי . . . – פשוט לא שאלת אותי מה אני למדתי . . ."

כך, סיפרת לה ולהם קצת על היתרונות של הפעילות הגופנית וכל שכן כאשר אתה תומך בה דרך טיפול קבוע בגוף – עיסויים, חיזוקים – כללי, פילאטיס ואחרים וכן, סיפרתי להם על דרך ההקשבה, הניתוח הפנימי לנפש בה אני עושה בכל בוקר לעצמי. היום – הערב עמד להתחלף וקצת אחרי חצות תהיתי על כך שאני כבר אמור להיות במיטה אבל השיחה הייתה נחמדה וזרמה נעים. דיברנו על שעות השינה אשר אני מאמין שאנשים בוגרים, בגילנו לא זקוקים למעל 6 שעות שינה (כמובן שחצי שעה בצהריים – אפילו ברכב) עושה פלאות להמשך היום ואומר 23:00 במיטה וב 05:00 יקיצה זה בדיוק מה שאנו זקוקים לו על מנת להתחדש ולהיטען אנרגטית וכללית.

בכלל, העיסוק בספורט שיפר לי ללא היכר את איכות השינה ולמעשה זו הבעיה המרכזית בה אני נתקל עם רבים מאלו הבאים לשוחח עמי – כאן מתוך פייסבוק – הקבוצה, מוקדם בבוקר, תמיד אנרגטיים ושמחים! מחשבות, טרדות, משברים – אישיים, כלכלים ואחרים וכמובן בעיות בריאות מדירות שינה מהמון אנשים ואז כמובן ההתחדשות האנרגטית נפגמת ונפגעת בצורה חדה ורוצה לומר; העיסוק בספורט, הדיוק, הניצוץ אליו אתה מגיע עם ההוייה שלך עם הפעילות שלך מגדירות לך בדיוק מתי אתה ער ומתי אתה ישן – לא יודע מה זה נדודי שינה. בעצם פעם אחת אבל זה היה מאהבה נכזבת אז זה פחות קשור לפוסט זה . . "הניצוץ":

אסף לב: אימון גופני / אימון מנטאלי לספורטאים

אסף לב: אימון גופני / אימון מנטאלי לספורטאים

😉וכאן אני מגיע לניתוח עליו סיפרתי לכם בראשית דבריי. כן, נשימות בוקר, מדיטציה, "ניתוח בוקר" – אימון אישי עצמי!

אז כך, אינני "רוחניק" אני לא יוגיסט, אינני בודהיסט, אינני פסיכולוג ואינני רופא ועם זאת אני אוטודידקט ומקפיד בכל יום ללמוד משהו חדש וברבות השנים והיי, 50 זה כבר כאן למדתי דבר או שניים כך שלמעשה כל מה שכתוב מכאן ואילך מתאים לגישתי, נכון לגישתי ולאלה הרוצים לקחת ממנה משהו, בבקשה, שלכם, אני רק משתף, אתם כאן הענייןאתם והשלווה שלכם, האושר שלכם הבריאות שלכם.

נמשיך: ניתוח בוקר !

כן, אני לא קורא לזה מדיטציה, לא רוצה לתת לזה משמעות כזו או אחרת בואו ניקח מזה רק את מה שנכון לנו על מנת לצאת ליום בריאים, חזקים, מאושרים ושמחים יותר. את / ה קמים כרבע שעה לפני שעת היקיצה היעודה שלכם, מארגנים מקום מוגן, שליו ובטוח (לא יעזור כלום, אברהם מאסלו ידע דבר או שניים וכן, אנו זקוקים לתחושת הביטחון) ויש לי מאומן עם ילדים קטנים אז הוא יורד למקלט ויש לי מאומן עם 7 ילדים והוא רפתן ורק ברפת יש לו שקט . . . אז כן, מצאו מקום שקט ובטוח והירגעו, קודם כל.

איך גרוהול יודע להרגיע את הקהל – הירגעו, תיהנו, הכול בסדר – מול 100 אלף איש במאראקנה, ברזיל:

הירגעו, הכול בסדר . . .

לאחר מכן, זמנו לכם למקום אנשים, דמויות, חפצים או כל דבר שנותן לכם בטחון, שלווה, תחושה טובה ומוגנת ופשוט הישארו עימם ואז עצמו את העיניים; כאן אנו נכנסים לניתוח אז היו מרוכזים:

ל"ניתוח" שלנו יש כמה אפשרויות:

  1. עם מוסיקה או לשמוע מישהו. . מכיר מישהו ששומע את דלי לאמה, או כל אדם הנותן לכם את זה. . .
  2. לגרש כל מחשבה שעולה או ההיפך – לא להתנגד לשום מחשבה שעולה – העיקר להרפות🎁🎨
  3. להיות עם המחשבה שעולה
  4. "לסרוק" את הגוף מלמעלה – ראש, צוואר, כתפיים, בית חזה, בטן, אגן, רגליים, ברכיים, שוקיים וכפות רגליים – למטה ולהיות עם כל חלק זמן מסוים.

כל אחד בוחר לעצמו או כמובן בהיוועצות עם המנטור שלו את "הניתוח", המדיטציה המועדפים עליו והולמים ומתאימים לרוחו כאשר הדגשים עליהם יש לשים הם הוקרת תודה על האפשרות למקום הבטוח ולאפשרות לשבת זקוף במשך כרבע שעה ולמלא את עצמי בכוחות, בתחושות וברגשות לקראת היום הנפלא אותו אני עומד לחוות.

עכשיו כמובן, אם קראתם עד כאן אתם בוודאי שואלים עצמכם למה ניתוח ולמה "המנתח הטוב בעולם" שהרי כך קראתי לכתבה. ובכן רבותיי המלומדים, אף פעם אל תשכחו שאתם הפרופסור המדופלם ביותר בעולם בדיוק עבורכם ! אף אחד בעולם לא מכיר אתכם טוב כפי שאתם מכירים את עצמיכם; סמכו על עצמיכם, העצימו עצמיכם במחשבות הנכונות, הטובות, המעצימות, אלו בדיוק אשר ממלאות אתכם באנרגיה טובה וכן, זה לוקח בדיוק רבע שעה וכן, המומלץ ביותר זה בבוקר, קצת לפני הציפורים וקצת לפני הנץ החמה ו או אז תגלו ותיווכחו שאתם קמים ליום חדש נפלא. עובד לכם ? נהדר, לא עובד – תבדקו, תחפשו, תשאלו המסע הוא אינסופי ובכל יום, בכל תרגול אתה לומד דברים חדשים – על עצמך ועל העולם.

כן ולסיכום, "ניתוח בוקר" מעין זה הוא מנטרה לחיים; הוא לא משהו שאת / ה עושים במשך שבוע וכל בעיותיך נפתרות, אלא הוא כלי עזר מדהים ועוצמתי בו אתה מנקה, מייעל ומשכלל את עצמך בכל בוקר מחדש. האמינו לי ובעיקר האמינו בכוח שלכם, לאחר מכן תרגישו הרבה יותר טוב וכן, בדרך גם תראו איך אתם חשים בריאים ועוצמתיים יותר ובשפתם של ילדיי: "מאבא גם החיידקים פוחדים . . ."

 

בברכת הספורט, הבריאות והאנרגיה המצוינת,

אסף לב – קבוצת הלחיכה בחוף הצוק (אמנרנו שלווה נכון . .) קבוצת ריצה בכפר – סבא

הצטרפו אלינו: פייסבוק ומוזמנים לעשות "INVITE" לחברים

ערוץ היוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

ויש גם אינסטגרם מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

 

הרצאתי – ספורט כמניע אנרגטי

קבוצת ריצה מוקדם בבוקר בכפר - סבא

     קבוצת ריצה מוקדם בבוקר בכפר – סבא

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

32 Comments

  1. סיגל הגיב:

    פשוט כיף לקרוא אותך. הולכת לנסות לאמץ זאת מחר בבוקר

    • אסף לב הגיב:

      נהדר; תודה.
      שימי לב שאת יושבת בישיבה נוחה, בין 10 ל 12 דקות יספיקו לשלב זה.
      נסי לנשום כמה שיותר דרך האף ולחוש את האוויר החם הנכנס לאף ואת השליטה שלך בו, בהקשבה, ברוגע, בקצב נוח ונעים.

      בהצלחה, עדכני בפרטי.

      אסף

  2. צהל אליהו הגיב:

    אקדים ואומר שכמו תמיד אתה רהוט חד ועם ראש פתוח.
    וכמו כן מהנה לראות שהצלחת להגשים חלום של רבים וטובים…- לעבוד בעבודה שאוהבים.
    בהצלחה להמשך.
    עלה והצלח

  3. דלית הגיב:

    אחת הטובות שלך אסף . כותב מדהים . קולח רהוט ואותנטי. כבוד. אנסה לאמץ (:.

    • אסף לב הגיב:

      ווואו, המרגשת ? המיוחדת ? זו את ?
      תודה רבה, ממליץ בחום – לפני הקפה ואפילו לפני צחצוח השיניים . . . רק מים עם לימון ואז להתיישב, בשקט, בשלווה.
      "כבוד אה" . . . אלופה מצחיקה שכמותך,

      ריגשת

  4. דרלי הגיב:

    אלוף אתה!!!

  5. אסף לב הגיב:

    עוד מילה לטובת אלו מכם ששאלו אותי בפרטי –
    התרגול לא קל, כל שכן התחלה, עת אתה לומד להוריד את הדופק ולהיכנס לשלווה, לרוגע ועד להגעה להרמוניה.
    אנא שימו לב שדווקא כאשר אתה כן עם עצמך, מתמודד עם הקושי (למשל לא לפתוח את העיניים ולעצור את "הניתוח"), דווקא אז אתה מגיע למדרגה גבוהה יותר וחיונית יותר על מנת להצליח בתהליך.
    ברור שזה לא לוקח יום או יומיים אלא דרך שלמה ולעתים מורכבת: נסו ליהנות ממנה ומהקשיים שעולים בדרך ובמידה ועולות שאלות, כאמור, מוזמנים לפנות – בפרטי או בנייד – ואשמח לעזור.

    אסף

  6. טל קליין הגיב:

    איזה כיף לקרוא את מה שאתה כותב. תמשיך כך, במה שאתה מאמין ותמשיך להנות מהחיים.
    אין ספק שגם הריצה, במיוחד איך ועם הקבוצה, תרמו לי לשיפור באיכות החיים – נפשית וגופנית.

  7. יוחאי הגיב:

    מלים כדורבנות

  8. אסף לב הגיב:

    תודה יוחאי,

    אסף

  9. איל האדום הגיב:

    כתמיד, כתיבתך סוחפת, מאירה ומעוררת חשיבה.
    "מאמן גופני"… "מאמן מנטלי"… אתה במהותך "מאמן לחיים"
    מנסה לאמץ, בכל פעם, עוד תובנה.
    המשך להאיר את עינינו בדרכך מלאת ה"אנרגיה טובה".

  10. ירון הגיב:

    כתוב לעניין!

  11. ירון הגיב:

    היה כיף לקרוא.

  12. תמיד מעניין לקרוא את המאמר או יותר נכון סיפור מקרה אישי
    הרבה פעמים שאתה בא אלי אתה משתף אותי בכל מיני מקרים שקרו לך אבל איכשהוא ולא משנה מה קורה אני יוצא מהפגישה שלנו עם תחושה של לדחוף קדימה להצליח בריאותית ועיסקית
    עכשיו מהצד שלי כמטפל ובמיוחד מעסה הקבוצה
    מבחינה גופנית ומבחינה של עומסים בשל חיינו המערביים והלוחצים אנחנו חייבים לתת לשחרר ולתת למישהו אחר לטפל בנו ולהחזיר אותנו בחזרה לעומס היומיומי
    כספורטאי אתה מבין את הגוף שלך בצורה יותר טובה
    ולך כמאמן יש את היכולת לפעמים להגיד קשה , אני צריך אתחול מחדש
    וזה מה ששומר עליך יציב
    וזה גם שהרבה פעמים מבדיל אותך אסף מהאחרים כמאמן
    תמשיך לרתק ולשתף ותשאיר לי את הפירוק וההרכבה מחדש

  13. תמי הגיב:

    אסף היקר, הפעם התעלית על עצמך. את הדברים החשובים שהעלית כאן, יש לקרוא כמה פעמים: ראשית כדי לקרוא, שנית כדי להבין, שלישית להתחיל להפנים ורביעית כדי להתחיל וליישם. המסע העצמי למציאת האושר, השלווה והאמת הפנימית מאתגרת אך מתגמלת ביותר.
    אורח חיים ספורטיבי הוא אחד המפתחות החשובים ביותר, אשרינו שהצטלבו דרכינו. וכן, פילאטיס זה אחלה…???

    • אסף לב הגיב:

      אלופה שכמוך; כל מילה שאוסיף, כנראה שאגרע . . . אז, כן, תודה והרבה ותמיד באנרגיה טובה ובתנועה.

      אסף

  14. טליה הגיב:

    אסף איזה כיף לקרוא, וכמה מדוייק.
    אני כבר כמה שנים בדרך היוגה, מנסה לשלב בין הרוח להייטק…קוראת המון, לומדת, מתרגלת לחיות במודעות כל רגע כאן ועכשיו, לנשום.
    אבל במרוץ הזה (אחד הדברים) שעדיין לא הצלחתי זה לקום כל בוקר בחמש. ברור לי שזה יעשה לי המון טוב, ועדיין…
    אז אולי ממחר? החלטה. התחייבות. לעצמי. ותודה לך על ההשראה.

    • אסף לב הגיב:

      תודה לך טליה; איזו תגובה מהנה ואני מחייך, כן.

      אז כך, מפתחות לדרך:
      1. מה שלא הספקתי עד 23:0 כנראה שלא הייתי אמור להספיק ויחכה למחר, אלא אם זה משהו חריג ומיוחד; כאמור, 6 שעות שינה זה די והותר.
      2. נסי למצוא משהו שסוחף אותך: קבוצה מיוחדת, מאמנת מיוחדת, מנטור לדרך, כזה שיהיה שם לצידך בקור, בבוקר, בקושי האובייקטיבי של האימונים.
      3. תתעדי – משקל, אחוזי שומן וכמובן והכי חשוב: סולם האושר הפרטי שלך. האם עלה מאז שהתחלת לרוץ ? מניסיוני, כל מדדי האושר משתפרים מאוד.
      4. לבסוף ולגישתי, החיים כאן כל כך קצרים שבא לי נורא שיהיה לי "כייף" ! ספורט זה כיף, מפרה, תשוקתי, סוחף, מתגמל, מפרה, מעורר, יפה ולא פחות חשוב: בריא ביותר ! לגוף ופועל יוצא של כך, לנפש.

      סבבה . . .?
      בדיוק כשכתבתי לך את התגובה עלה מהמחשב שלי שיר נדיר, בבקשה, הנה זה מגיע: https://www.youtube.com/watch?v=T0spQCw35D4&list=PLL7_UQwibFk5hbgrXkKbFyHFSfgoQvQQB&index=204

      תודה על תגובתך וליום נהדר,
      אסף

  15. ארז פילי הגיב:

    מאמר מרתק.הצלחת לעורר רצון להיות שותף לחוויה שאתה עובר כל בקר.
    מבטיח לנסות ולשתף בתוצאות.תותח.

    • אסף לב הגיב:

      תודה רבה אח יקר; כן, ממליץ בחום וזכור – לוקח טיפה זמן להסתגל, להרגיש, לחוש, לחוות ולהאמין בניתוח פנימי מופלא זה.

      מחכה לשמוע איך הולך . . .

      אסף

  16. 669 הגיב:

    כמה אפשר להקשיב לקול הפנימי?
    צריך גיוון…..
    אסף, מתי אתה מוציא דיסק תמיכה למתקשים?
    מתה לשמוע את דיסק השתיקה של אחרי אימון אגרופים.
    :-*

    • אסף לב הגיב:

      היי 669

      "הקול שלי הוא אני" וההקשבה לקול הפנימי היא אינסופית ומלווה אותנו תמיד;
      טיפה קשה להוציא דיסק שכן "כל אחד הוא יחיד ומיוחד" ואין יותר "סיסמאות" – הכול אמת, הכול עובד, שווה לנסות ולהתמיד.

      יום נהדר, תודה על ההתייחסות,
      אסף

  17. יגאל הגיב:

    מאמר מצוין וקולע.

  18. אלון הגיב:

    אתה פשוט אומן מאומן ומאמן מאמין. אומנות. זה מה שאתה עושה. בכתיבה הקולחת והנהירה שלך ובדרכך הכיפית והמעוררת השראה. כבוד

  19. קסמן הגיב:

    אחינו,

    כולם מחכים לספר שלך (אולי ספרון…).
    כייף תמיד לשמוע ולחשוב.
    בעיקר בימי קורונה אלו.

    בריאות לכולם וניתוח מוצלח.

  20. תומר שחר הגיב:

    קבוצת ריצה למתחילים בכפר סבא בהדרכתי תומר שחר המאמן, רץ עלית .
    יום שלישי בשעה 18:15 ניפגשים באיצטדיון גלילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.