1 בנובמבר 2022 הצבעתי (במידה מסוימת – להפתעתי) ל"יש עתיד" – החלטתי שיאיר לפיד כאבא לילד עם "צרכים מיוחדים" ידאג להם יותר מכל מנהיג אחר שאינו אב לילד שכזה והרי אני עוסק בזה בעשור האחרון יותר מכל דבר: "אימון אנשים עם צרכים מיוחדים" (אוטיזם בתפקוד גבוה) אחר וכן – הגיע הזמן שנתחיל לטפל במה שקרוב אלינו ואל כל אחד מאתנו ופחות במה שקורה שם (איראן כמשל) וכפרפזה – מוחמד עלי (גדול הספורטאים בכל הזמנים) על סירובו לצאת לויטנאם: "אף ויטנאמי לא קרא לי כושי – Nigger"

אז כן, עזבו אותי מאיראן ולמה לי פולטיקה עכשיו (חייבים קצת) ובואו נראה – נקרא על כך שבכל יום אנו נדרשים לבחור עשרות ואולי אף מאות של החלטות . . . אז בואו נתחיל עם אחת: לכתוב! תיהנו,

מוחמד עלי עם אבא שלי 1977

מוחמד עלי עם אבא שלי 1977

אגב, סיפרתי לכם כבר שאבא שלי נפגש עמו עת זה היה בשיאו ואבי ומשפחתי היינו שליחים של הסוכנות בקונטיקט ? אבא שלי סיפר לו שהוא מעיראק ושהוא יספר לו על סבלם של העיראקים שם (בדיוק אז הוא התאסלם והפך למוחמד עלי במקום קסיוס קליי . .) אבל זה לפעם אחרת.

בכל אופן, חבר מתקשר (כלומר מסמס . .😂) ומספר לי שהערב ליברפול נגד נאפולי בליגת האלופות והמשחק מתחיל ב 22:00 מה שאומר שינה לקראת 01:00 בלילה ומה שאומר שאלך לישון ביום המחרת ובו גם אקום ! וזה, חברות / חברים הדבר הכי גרוע שיש ! אנו חייבים ללכת לישון, נניח ביום שלישי עד 23:00 על מנת שנוכל לקום חדשים ביום רביעי (מוקדם ככל שניתן) חזקים, רעננים ומוכנים להחלטות ולמשימות היומיות וכפי שאני קורא לזה מתוך העולם המנטאלי – ציורי – פלוסופי שלי: "רוצה להיות רונאלדו בחיים שלי" ולא לצפות כיצד אותם כוכבים מגשימים את עצמם בעוד אני שותה בירה, אוכל פיצוחים וכדומה . . .

מקבל החלטה ללכת לישון קצת אחריי המדגם 22:00 לערך למען אוכל לקום נמר מתמיד ב 05:00 לאימון הקבוצה הנפלאה שלנו: "רצים עם אסף" כשם שאני עושה ב 15 השנה האחרונות באותה תשוקה, אהבה, שמחה והוקרת תודה וביתר שאת ב 3 השנים האחרונות מאז תאונת האופניים שחוויתי עת התכוננתי לאיירון מן השלישי שלי.

שלווה! כמה שזה חשוב . . . בריאות אמרנו ? שלווה כמדייק לבריאות הכללית ! "הולכים עם אסף"

אז ההחלטות החשובות שלנו, לגישתי, צריכות להראות כך:

  1. חיים, תחביבים, מה הכי עושה לי טוב ?
  2. זוגיות – נכונה, בריאה ומפרה ! 1+1 גדול מ 2
  3. כיצד אני מפתח את עצמי ובונה לעצמי אפשרויות לתקופות מורכבות, דינמיות (קורונה כמשל) – הן בתחום העבודה, הן בתחום החברויות (האם אפגש עם חבר טוב שלא התחסן?) וכן, ללמוד תחום חדש ונוסף זו לגישתי דבר סופר חשוב! היום יותר מתמיד
  4. החלטות בטווח הקצר והחלטות בטווח הארוך! האם לעשן היום, לראות מלא טלויזיה ולחיות כאילו אין מחר או האם לישון מוקדם (להעיף את הטלויזיה מהבית . . "שברי את הטלויזיה ובואי נלך לישון . . ." מיכה שטרית הגאון), לנהל אורח חיים בריא ולחסוך לעתיד או לומר "אחריי המבול"? אגב, לגישתי ולפיה אני מאמן: מאקיבוולי – "וירטו" (יכולת) – פורטונה (מזל) – כל הזמן לפתח את עצמך למען כאשר יעבור לידן המזל הוא יפגוש אתך מוכן! ובכלל, אתם יודעים – סיירת מטכ"ל: "היה נכון"!

שירלי רגב - כיף שיש לי חברים.ות כאלו מוכשרים. ות.

שירלי רגב – מציירת בפרחים

וכן, אנא שימו לב – "ההולך לפני המחנה" ומה שצריך להנחות אותנו בהחלטות שלנו:

  1. בריאות ! ! ! מכאן הכול נגזר ולמעשה הכול כפוף לסעיף זה אשר לא מעט אני שם לב שאנשים מזניחים אותו נוכח: העומס בעבודה, החותנת🤣 הלחץ הכלכלי וכן – החדשות המזוויעות שמזרימים לכם לדם בכל יום משעה 17:00 לערך ועד כ 22:00 ומזל שלי אין טלויזיה בבית ובכלל חזרתי לקרוא ספרים וזה אושר אדיר.

לקרוא ולרוץ – 2 מהאלמנטים החשובים בחיי

2.  רווחה כלכלית – למען נוכל לממן את כל הטוב הזה: ציוד, תשלום למסגרת, ציוד וכמובן קורת גג ראויה וכן לעזור לילדים (ברמה מסוימת . . ולא כשזה בא על חשבון ההורה בצורה מוגזמת) ושוב – עצמאיים ומאמנים, זה כולל דאגה לפנסייה.

3.  אושר, כיף, שמחה – כל מי שנמצא בסביבה שלי וידע שזה הכי חשוב! החברים שלי, התחביבים שלי (קריאה בספרי היסטוריה, תוכניות טבע וברור – ספורט וכמעט מכל סוג) – אל תוותרו על זה! בכלל, תרשמו בסוף כל יום את נקודות הגינה שלכם למחר:  "איפה כיף לי ביום שיבוא מחר . . . " אם לא תמצאו נקודות עגינה שכאלו, אנא פנו כמה שיוצר מהר למאמן, מנטור, חבר, איש מקצוע למען יעזור לכם לדייק עצמכם אל הטוב שבחיים ושוב – יש המון טוב כאן, צריך רק להסתכל בעיניים הנכונות.

 

סוף דבר – 

תיכף 21:00 ויתפרסם המדגם, בן גביר בטח שיחק אותה ושוב יהיה סוג של שיויון בין המחנות ושוב מספר חברים שלי לא יירדמו כל הלילה מרוב דאגה . . . אני, מצידי, אארוז את התיק למחר, אכוון שעון ל 04:35 אאמן ואתאמן עם הקבוצה המופלאה שלי ואז אסיים ואמשיך לביתי החדש: "סופר – פארם" שם התחלתי לפני מספר חודשים לעבוד במסגרת "לייף סטייל" ושוב, כיף גדול, מגוונים את החיים וצובעים אותם בצבעים חדשים ושונים ממה שאני מכיר (כן – שכיר . .) ואז, אשוב לאמן אנשים קסומים – עם או בלי צרכים מיוחדים ועולם כמנהגו ינהג ואני אמשיך בדרכי, מלא גאווה וסיפוק על הבחירות שבחרתי לי בדרכי בחיים כאן . . תודות, אסף

הולכים עם אסף

הולכים עם אסף – קבוצת הליכה של חמישי בבוקר: חוף הצוק! בוחרים ללכת, לעשות! !

נ.ב – התקציר של ערוץ הספורט יספר לי בהשתאות על הערב של ליגת האלופות שהפסדתי, אבל כשאני ארוץ עם הקבוצה שלי – החברים שלי מרחק כזה ובקצב שכזה, אדע בדיוק למה בחרתי להיות רונאלדו בחיים שלי 😂

 

אסף לב – אימון מנטאלי וגופני

רשתות חברתיות : – 

טיקטוק

פייסבוק

אינסטגרם instagram

 

רצים עם אסף

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

11 Comments

  1. לי-מור הגיב:

    מילים כדורבנות! מחזק את היום שמגיע…וכיף כך להתחיל את הבוקר

  2. היכולת והחובה שלנו להשפיע על הבחירות היא להשפיע לפני היום הקובע וללכת ולהצביע. מעבר לכך ממש כמו שכתבת, ההשפעה היא על החיים שלנו, להסתכל מה קורה איתנו ולהגיד תודה. זה אף פעם לא יהיה מושלם, יכול להיות טוב יותר ונשפיע על מה שבידיים שלנו. כאשר אנו אנחנו שלמים עם מה שיש, עם הבחירות שלנו גם הסביבה תרגיש זאת. להיות באנרגיה טובה זה משפיע על כולם ומשנה מצב.

  3. זיוה דינה הגיב:

    אסף היקר,
    נתת פה לאמונה שלי בשיגרה של צמיחה שמחזיקה אונו בטוב וברע, עוזרת לאוהבינו לסמוך עלינו , ולחילופין, לתת לנו כתף כאשר מתהפך עלינו עולמנו, עד שאנחנו מצליחים לברוא לנו שיגרה פוריה.
    ושוב תודה.🦋

  4. תים הגיב:

    נהנתי לקרוא ואני אקח את זה להמשך דרכי ככדורסלן

  5. אסף לב הגיב:

    פייסבוק – גם כאן אני כותב מדי פעם:

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100064127557633

    אסף לב

  6. אוליבייה הגיב:

    כל כך נכון אסף!
    הבחירות היומיות הן החשובות.
    המדינה שלנו לא צריכה להיות מוגדרת מפוליטיקה אלא מכל הטוב שקורה כאן בספורט, באקדמיה, בחינוך, בחדשנות (כולל ההייטק), בחברה ובכל מיני תחומים אחרים.
    בימים האלה הרבה שוכחים מזה וחושבים על חו"ל… בתור אחד שגדל בשוויץ, אני יכול להגיד: דברים שרואים משם, לא רואים מכאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.