רגע, רגע, לאלו שעדיין רותים להילחם על פודיום ומודה - זה כיף אדיר לעלות ולקבל גביע . . . אני עדיין כאןן: אסף לב  -אימון מנטאלי וגופני להשגת יעדים - מרץ 2023 נהנה ומודה על כל רגע 

למה אימון מנטאלי אישי ?

לקבוצות של "רצים עם אסף" יש כמה מאמנים, שכל אחד מהם שם דגשים שונים בשיטות האימון שלו, כך על מנת לפתח את החוסן המנטאלי של הספורטאים. את "קבוצת ההליכה שלנו" רק אני מאמן – שם זה קצת שונה, יותר הווי והכרה חברתית על פני מאמץ גופני – על אף שגם הוא כמובן קיים; קבוצת ההליכה של חמישי בבוקר 🎈🏆🔅😋

כאשר אני מאמן נערים ונערות על הרצף האוטיסטי – אימון אישי – זה רק שלי! מקום פרטי, כמעט דיסקרטי בו אנו חווים את החיים דרך העיניים שלנו, הקשר שלנו עם העולם ועם החוויות שהוא מציע לנו; " אסף בוא נגיד שלום ליואל בחנות . ." וזה הכי מיוחד, שונה, קסום ורגיש שרק אנו – בתוך הסיטואציה יכולים להבין, לקבל.חבר – ספורטאי, כולם מקבלים יחס אישי, הכוונה אישית, וכמה נקודות מבט של מאמנים שמתמחים בתחומים של אימון מנטאלי וגופני, המכוונים באופן אישי על ידי. כל ההכוונות והדיוקים יוצרים אימון מנטאלי עוצמתי ואפקטיבי יותר שמעצים את הספורטאי נפשית וגופנית – אישית וקבוצתית.

אסף לב - אימון מנטלי וגופני

אסף לב – אימון מנטלי וגופני

חוזרים ממחנה האימון – 

מחנה אימון . . . נכון שקצת קשה לתאר במילים . . .  היה נהדר והיה לי ממש כיף להשקיע בכל דבר על מנת שכולנו נחזור ונגיד, "וואו, היה בול" ואגב, סרגל המאמצים שלכם בסוף האימון הראה בדיוק מה שצריך להיות: התחדדתם תוך כדי המחנה ! והגעתם לשיא בדיוק בזמן!

בואו נתחיל דווקא עם מוסיקה – להשראה !

שקט, רמת הגולן, שבת, כולנו מרוצים ומרוגשים ואז . .  מטוסי קרב ! וואלה, קופץ לחדר של גיא וזה אומר ש"מעניין" ואני סר לחדר אחר לראות מה שלום הלוחמים עת אני שומע פיצוץ ואז עוד אחד . . . מעניין מאוד. פותחים רשתות חברתיות ואחרים ומסתבר שמזל"ט חדר לשטחנו וכוחות פטריוט יירטו אותו (איזה כיף שהייתי ב נ.מ – כבוד) בהצלחה. קולטים כמה עדין פה הכול וכמה לא הכול מובן מאליו ? זוכרים מדיטציית בוקר עם הוקרת תודה על כל השלווה וכל הטוב הזה . . .

יורדים את ירידת הר שיפון, בדרך כלל הייתי כאן עם נגמ"ש (וואו, עברו כמעט 30 שנה . . ) כאן וטסנו את הירידה ואת העלייה כאילו אין מחר בעלייה ובירידה מעמדות הירי עת ברק מבקש ממני שיר לירידה . . . אגב לאורך מחנה האימון הושר השיר: "אדוני השופט . .  אולי השוטר . . " חחח ואז יוצא לי לשיר לברק את השיר האלמותי של האיש הכה מוכשר: דן אלמגור לשירתו המהפנטת של דני ליטני: "לפתח הר הגעש" ולפניי שנשים את השיר, אנא, בית מתוכו:

יש לפעמים, אתה פוגש תייר, 
והוא שואל: אמור נא לי, מדוע – 
מדוע מתעקשים אתם לחיות 
דווקא לפתח הר הגעש? 
הרי ניתן למצוא עוד בעולם 
פינות שקטות, ללא עשן ורעש, 
ואדמה מוצקת וטובה 
שלא תרעד מתחת רגליכם. 
מדוע זה אינכם זזים מכאן, 
ומחפשים מקום יותר בטוח, 
שבו תוכלו לחיות, סוף סוף, בשקט 
אחת ולתמיד ?

https://www.youtube.com/watch?v=bwLHi2HbI9Q

אז כן, אנחנו בדיוק כאן !

ועדיין, הכול נפיץ, עדין ולא ברור ובכל זאת – אנו, האהבה, החברות, הקסם של הריצה, השחרור, שם בדיוק נמצאת התשובה, השמחה ואולי גם התקווה ! וכמעט על אותו התו המוסיקלי . .  התחלנו הכנות למסיבת סוף שנה כאשר כפי שמסתמן ההרצאה המרכזית תהיה של לא אחר מאשר מאמן הקבוצה בכ"ס הירוקה, ירון דניאלי על איך זה להיות טייס קרב בחיל האוויר הישראלי ! כבוד, כבוד גדול !

יום נהדר לכולנו, ניוז שבועי כאן, בבקשה: 

 אנרגיה טובה – בואו לרוץ, לזוז, להכיר אנשים חדשים – אל תפחדו וכן, זה עובד !

 

אסף לב – קבוצת הליכה בים

הצטרפו אלינו בפייסבוק 

ערוץ היוטיוב

ויש גם אינסטוש מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף"

8993137 – 052

אימון מנטלי אישי

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

1 Comment

  1. איתן הגיב:

    נראה שכיף לכם,

    יפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.