אני נשאל רבות לגביי חלוקת "זמן החיים" – כמה לרוץ, כמה לנוח, כמה ואיך לחזק, איך לחזק והאם התנגדות הגוף, למשל סקווט ולאונצ'ים מספיקים לבנייה של גוף חזק ויציב, כזה שלא נפצע; כמובן שתשובה חד משמעית אין בנמצא וכמובן שמה שמתאים לאלון לא מתאים לאילנית ובכל זאת;

פוסט זה בא מעט לחדד ולהבהיר את החשיבות של העבודה בחדר הכושר הן לבניית מסת שריר מסוימת (שוב, כל אחד לגישתו) על מנת שהגוף יהיה חזק ולא ייפצע בנקל, הן על מנת שנהייה חזקים עת נרצה להשתמש בגוף (וזה כולל הרמת סלים, מים ואבטיח מהסופר) והן, כמובן בהיבט של נראות – גוף חזק, חסון, יציב, זקוף וגאה. לבסוף, רוצה להודות למאמן הג'ודו והכושר הנהדר ינון הררי על עזרתו בהכנת הכתבה ובכלל על ההדרכה הנהדרת בקאונטרי גלי רון בהוד השרון.

תיהנו וכן, בנוהל, יש שאלות – אני כאן:

 

אסף לב

הצטרפו אלינו בפייסבוק 

ערוץ היוטיוב

ויש גם אינסטוש מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף"

8993137 – 052

לוגו חדש