אני נשאל רבות לגביי חלוקת "זמן החיים" – כמה לרוץ, כמה לנוח, כמה ואיך לחזק, איך לחזק והאם התנגדות הגוף, למשל סקווט ולאונצ'ים מספיקים לבנייה של גוף חזק ויציב, כזה שלא נפצע; כמובן שתשובה חד משמעית אין בנמצא וכמובן שמה שמתאים לאלון לא מתאים לאילנית ובכל זאת;

פוסט זה בא מעט לחדד ולהבהיר את החשיבות של העבודה בחדר הכושר הן לבניית מסת שריר מסוימת (שוב, כל אחד לגישתו) על מנת שהגוף יהיה חזק ולא ייפצע בנקל, הן על מנת שנהייה חזקים עת נרצה להשתמש בגוף (וזה כולל הרמת סלים, מים ואבטיח מהסופר) והן, כמובן בהיבט של נראות – גוף חזק, חסון, יציב, זקוף וגאה.

אגב, נכון וברור, אני כמאמן – מנטאלי וגופני מאמין באימוני outdoor ואומר "לצאת החוצה", אנרגיה, שמש, גשם, רוח, כיוונים והתמצאות במרחב ועל זה יעידו כל אותם אנשים מקסימים על הרצף האוטיסטי אותם אני ממש מחייב לצאת החוצה ! ! (בימים שלפני הסגר נוכח הקורונה cobid 19 הייתי כל הזמן בחוץ . .)  ובכל זאת, חדר כושר זה הרבה פעמים מדויק, תכליתי ואם עושים זאת נכון ומדויק אז הרי שהיתרונות באים לידי ביטוי, הן בדימוי הגוף והן ב"נרות" הכללית.

לבסוף, רוצה להודות למאמן הג'ודו והכושר הנהדר ינון הררי על עזרתו בהכנת הכתבה ובכלל על ההדרכה הנהדרת בקאונטרי גלי רון בהוד השרון.

תיהנו וכן, בנוהל, יש שאלות – אני כאן:

ימי קורונה - אסף לב בחדר כושר

ימי קורונה – אסף לב בחדר כושר

אסף לב – מאמן אנשים עם "צרכים מיוחדים": תנועה – DOING כדרך חיים

הצטרפו אלינו בפייסבוק 

ערוץ היוטיוב

ויש גם אינסטוש מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף"

8993137 – 052

מאמן לנערים על הרצף האוטיסטי