פסח תיכף כאן, גם הרמת כוסית וכן, גם חופש וזה חשוב לנו; תיהנו, תבלו, תשתו, חפשו חברת אנשיי תרבות וכאלו שלא עושים ספורט ! הניוזלטר ממש בתום הפתיח. זורם טוב ברק ?

הופ, עוד לא מיצינו את הריבים על ליל סדר של שנה שעברה והנה, עוד שנה חלפה ועברה. כמה דברים התחדשו אצלכם ? כמה כיף היה לכם ? אתם בריאים, מאושרים ? הילדים גדלים . . .  תענוג וכן, תודה לאל ותודה לכל. יום שישי הקרוב אנו עושים את הרמת הכוסית המסורתית 06:15 באצטדיון; תבואו, יש אימון, כמה מילים, חלוקת מתנות כמיטב המסורת וכן, כמה מילים מתוך המסורת כפי שיובאו על ידי חבר הקבוצה, יואב וקסלר.

בשבוע שעבר דיברנו על "כאבים" השבוע ארצה לומר משהו על "ההתמודדות" אתם וכן, אלו מכם המכירים אותי ויודעים שבלשון לא הייתי תלמיד כל כך טוב, כל ההגדרות של מושא ישיר, מושא עקיף, תמורה . . . "לוואי" בכלל היה מסובך לי וכן מספר באגים לא מבוטל נשארו אצלי: "אם" או "עם" לא יעבור ללא תיקונים של החצרונית וכך מצאתי עצמי עובד המון עם עצמי, מורים פרטיים וכן עם 2 אלמנטים המלווים אותי מאז ועד היום והם המדף הראשון בארגז הכלים שלי:

  1. אינטואיציה ! סמכו על עצמיכם ! אתם הרופאים והפרופסורים הכי טובים לעצמיכם; זוכרים ריצה מהירה במישור ולאורך זמן . . רק אתם יודעים, מבינים עד כמה תוכלו ללחוץ על עצמיכם – האם היום תגיעו לביצוע השיא? נכון, שעון דופק יעזור, נכון אם אני אלווה אתכם עם האופניים או בריצה ואפציר בכם לרוץ מהר יותר, סביר להניח שתעשו זאת ובכל זאת, ההיכרות שלכם עם עצמיכם וההקשבה הפנימית והלחיצה על המיתר הנכון, על העצב הרצוי, היא זו שתביא אתכם למהירות הגבוהה וכמובן למשך הזמן הארוך בו תגדירו לעצמיכם את קו הסיום, את המטרה; בריצה כמו בחיים, אנו רצים לטווח ארוך ובקצב שאני רוצה לשלוט בו.
  1. התמדה ! השבוע ממש כאבה לי הרגל עת במשחק מטקות קיצוני קרעתי את השריר וכן, המשכתי לשחק. הקרע לא היה כזה נורא (אני מכיר את עצמי ואת רמות הכאב שאני מגיע אליהם) והדימום היה פנימי ורק לאחר שעתיים של משחק כאשר שמתי פעמיי לחזור לביתי ניגש אליי בחור צעיר (28 לערך נראה לי) ושאל אותי "אם אני צריך עזרה בעלייה . . ." וואו כנראה שלא נראיתי טוב, כמובן שאמרתי שאני בסדר, הודיתי לו והמשכתי לרכבי.

המשחק הזה מוציא ממני הכי הרבה אמוציות

 איך שנכנסתי לרכבי שלפתי מהמגירה את הדיסק של "חברים" + "אנשי מקצוע". "הי אריאל, סליחה על השעה אפשר להתאמן מחר ? הרגל נראית בסדר ?" "בשום אופן לא ! קרעת את השריר, כרגע זה רק פנימי, אתה חייב לנוח וכן, אתה לא מפריע". מבינים אותי ? כאב לי מצד אחד, מצד שני, היה לי משחק מטקות נדיר, מצד שלישי לא ידעתי מתי להפסיק ( זוכרים ? אף אחד לא חף מבעיות ! ) ומצד רביעי יש לי כזה איש מקצוע וחבר שייתן חוות דעת מקצועית ויגיד עד כאן !

 כבר באותו רגע התחלתי להרגיש טוב יותר, יש לי חברים, בכלל אצא לבלות היום בערב, אני מתמודד כן, איזה כיף. בכלל איזה "להיט" שבקבוצה שלנו יש כ"כ הרבה אנשים כאלה מוכשרים ורציניים ולא רק הדוקטורים (ד"ר המשחה שאמרת לי למרוח עשתה פלאים חחח), אלא כל אחד בתחומו (איל בא אליי בשישי להסביר לי ולעומר על ה GO PRO שקיבלתי מתנה מאחי כן . . ) וכל אחד מאוד שמח לעזור לאחר וזה הכי מקסים בעיניי.

 אז ולסיכום,

את השבוע לקחתי קל יותר, כמעט ולא רצתי, חזרתי לחדר כוח (משקולות זה חשוב, זכרו ולא רק בהיבט של "נראות", אלא בעיקר כחיזוק) והתפניתי יותר לקריאה, לכתיבה, מעט לשחייה ולבילוי זמן רב יותר עם ילדיי וכן, למעט יותר, הקשבה פנימית, מחשבות וכן, שלווה; בכל התהליכים הללו נשארתי נאמן והתמדתי באורח החיים, בדרך החיים שכה נכונה ומדויקת לי ולכל אדם שאני מכיר ולפיה, הפעלת הגוף מפעילה את הנפש ולחיוב כמובן. השילוב של הפעילות וכן, השבוע בעיקר הלכתי בבקרים, זה משפר ללא היכר את ההלימה, השלווה, החשיבה, קבלת ההחלטות וכל התהליכים המתוארים מעלה אשר סך כל הפעילות הללו מהווים ומגדירים את עצמינו, אושרנו, ישותנו, חיינו.

אז שיהיה לכולנו שבוע נהדר, כאמור, תיכף הרמת כוסית לחג וכן, שלווה לכולנו במהלך ימי החג ובמיוחד בערב היהודי הכה טעון, ליל הסדר ומזכיר שוב: חופשת פסח תהיה בשבוע שבין סיום אימון שישי ועד יום שני 17 לחודש. כל מי שלא מסוגל לנוח (וזה מומלץ לנוח) שיבוא אליי לקפה ואתן לו משהו פרטני לימים אלו.  חג שמח, הנה, ממש כאן הניוזלטר השבועי:

בברכת הספורט, הבריאות והאנרגיה המצוינת,

אסף לב

 

הצטרפו אלינו בפייסבוק 

ערוץ היוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

ויש גם אינסטוש מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

8993137 – 052

לוגו חדש

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

11 Comments

  1. אכן עניין המנוחה חשוב !!!
    שמח שלקחת פסק זמן ונרגעת.
    ההקשבה לעצמנו והכרה ביכולות שלנו הם לדעתי המפתח לבריאות נכונה ויציבה.
    המוטו שלי הוא מנוחה =עבודה
    זאת אומרת שאם נכנס במאקרו של הדברים:
    בשריר האדם ישנם תהליכים קטבולים (פירוק שריר) ותהליכים אנאבולים (בניית שריר)
    התוצאה תלויה במשקל בין שניהם!!!
    אך לעיתים קרובות כאשר הגוף נכנס למצב פציעה ההתערבות שלנו בתור מטפלים חשובה ויעילה על מנת לעזור לשריר לבנות מחדש את עצמו.
    המניעה ועיסוי השריר וגמישותו גם שלא ממש כואב חשובה לא פחות.
    שמח שעזרתי לך ושתמיד תדע להקשיב לגוף שלך, כנ"ל לגבי המתאמנים בקבוצה.
    שבוע נפלא שיהיה

  2. ברק יעקבי הגיב:

    המורה שלי בתיכון אמרה לי שכולנו יודעים מתי אנחנו מגזימים. אדם הקשוב לעצמו יודע לעצור בזמן.
    אך לפעמים התשוקה והאדרנלין סוחפים אותנו ואכן בדיעבד זה אפילו משתלם ושווה את הכאב, כי משחק כמו שנתת ביום שישי לא תשכח הרבה זמן!!!
    מאחל לך קואץ' היקר, חג שמח! מלאה בזיעה מחד ומנוחה מאידך! אבל הכי הכי חשוב, שמור לי על עצמך, אני צריך אותך שתשמור גם עליי 😉

    • אסף לב הגיב:

      מקסים אתה ואגלה לך סוד: תמיד אני דואג שיהיה לידי "בארגז הכלים שלי" אדם שרק למשמע קולו ו / או כתיבתו, אני מיד מחייך.
      רצה הגורל ואתה אחד כזה. אז כן, אתה מקור בלתי נדלה של אנרגיה וחיוך טוב לכל עבר.

      המשך בדיוק כך,
      אני תמיד כאן, טוב לי כאן.

      אנרגיה טובה,
      אסף

      אסף

  3. איל האדום הגיב:

    אסף ידידי,כתמיד, אתה מצליח להפיק תובנות ולמצות את הטוב גם מן הרע.
    כמי שמכיר אותך טוב (הזמן עף, אבל-מדובר בעשרות שנים) יודע גם שאתה פשוט "מתמידן" סדרתי.
    זכור כי במאמץ והתמדה השלמת לימודים, תואר ראשון וגם תואר שני.
    שלא לדבר על תעודת "מאמן טריאתלון" (פשוט, כי… "מדריך" קטן עליך).
    ואתה… מתבלבל במילים….. בעת כתיבתן… חחח הצחקתני
    גם זה קטן עליך! ולראיה: הטור הקבוע שלך במגזין "חיים אחרים".
    אז, תן לגוף מזור ולנפש דרור, המשך בכתיבה – שנקרא באהבה

    • אסף לב הגיב:

      אחשלי היקר,

      עד סוף ימיי אזכור את התואר השני שלי ומלחמתי בהגשת הדוחות הסטטיסטיים, עת אני יושב ומקריא לך מספרים ואתה עושה חצי מול המחשב וחצי אתה עושה במוחך הקודח. היי, יצאה אחלה תיזה ואנו שועטים קדימה וכן וכאמור, החיים זה מרתון ולא ספרינט כן . . .

      אהבה אחי,
      תודה,
      אסף

  4. נטע הגיב:

    אסף כתיבה נהדרת!!
    ונכון רק אנחנו יודעים עד כמה ללחוץ ומה שלום גופנו….
    אסור להתפתות לקולות חיצוניים….

  5. תומר הגיב:

    אח יקר,
    ממש אתמול התעמתתי עם הבן שלי, לאחר שהתנהג בצורה שלא מקובלת עליי.
    אני מזדהה עם מה שסיפרת.
    הבחירה- מתי ללחוץ ומתי להרפות, לנוח.
    הבחירה- למי להקשיב ולמי לא
    הבחירה- להיות בשמחה ולהנות ממה שיש, או לכאוב ולהתבאס
    רוץ אסף רוץ !

    • אסף לב הגיב:

      אח יקר,

      מהיכרותי הצנועה אתך (בעיקר ז'אקוזי ומקלחות) ומהתבוננותי בילדיך ובקשר המדהים שלך עימם (כולל הסבר של איך להתנגב נוכח זה שהמים יורדים מלמעלה למטה . . .) אני סמוך ובטוח שבנך יתאפס על עצמו מהר מאוד ויבין באיזה אבא נדיר הוא זכה. תענוג, לבחירות טובות ולהמשך ימים נהדרים.

      אנרגיה טובה,

      אסף

  6. תומר הגיב:

    פששש… שימחת 🙂
    רק טוב אחי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.