מגזין ריצה – רצים עם אסף – קבוצת ריצה מוקדם בבוקר

ריצה, איכות חיים, בריאות, אנרגיה ושמחה; "רצים עם אסף" – קבוצת ריצה בכ"ס שרצה באזור, שמה דגש על גמישות, חיזוקים, ריצה במקומות אקזוטיים (וקרירים ככל שניתן), ובכלל, כל מה שעושה לנו את היום טוב יותר – איכות חיים קוראים לזה.

אז, תיהנו, זה שלנו וזה כאן, מוזמנים להצטרף לאימון ניסיון (לחיצה כאן תכניס אתכם ל "אימונים קרובים") – אז, אל תחששו, תבואו, כל השאר באחריותנו – תוכנית אימון שבועית – בסוף הפוסט . . .

"ספורט כדרך חיים" – כאן! עכשיו! ולאורך זמן = מחויבות! מחייב אותנו להיות חדים ומדויקים בפעילות שלנו, הריצה! להיבט התזונתי השפעה דרמטית על הביצוע הספורטיבי שלנו בריצה~ קראו כאן על תחליפי סוכר ושוב, תנו דגש על כמות החלבון – מהחי או מהצומח אותה אתם צורכים וכל שכן, בקיץ, על קצב איבוד הנוזלים והשלמתם – הן בתוך האימון והן לאחריו.

ושוב, אנא זכרו: "ריצה זו הכלה בליל כלולותיה"; ישנם המון מהלכים שהתבצעו בטרם הערב הגדול. בדיוק מטעם זה אנו בחודשיים גם דגשים על גמישות וחיזוקי רגליים. אז הבוקר עשינו חדר כושר לרגליים! ואומר, במהלך האימון עשינו המון לאונצ'ים (כולל הליכת לאונץ'), סקווטים (כולל על רגל אחת), מדרגות (2 בניינים שונים), קפיצות, ספורטאי שלא רוצה לרוץ . . ובתוך כל זה רצנו עליות, קטע אחד מהיר ושוב, בתוך כל זה שמרנו שלא להתאמץ יתר על המידה בפלג גוף עליון (לב – ריאה), אלא דגש מובהק על רגליים, חוזק שריר, אלסטיות שלו והתאוששות ממאמץ ומודה, מדרגות זה עומס מיוחד. בוקר טוב "רצים עם אסף" – קבוצת ריצה מופלאה שכמותכם

אימון ריצה - חיזוק רגליים!

אימון ריצה – חיזוק רגליים!

IMG-7142

ספורטאי שלא רוצה לרוץ! עומס חזק מאוד על הדוחף – במיוחד על שריר התאומים: גאסטרוקמניוס – gastrocnemius

IMG-7128IMG-7130IMG-7132IMG-7135IMG-7140

בהמשך השבוע – ברור ובדיוק: נפח ארוך (כשעה וחצי) ובסיומו של שבוע נהדר זה – פילאטיס וחיזוקים עם תמוש שלנו. תגידו, צריך יותר מזה בחיים או כמו שאומר הקפטן: "אמריקה זה כאן"! מקווה שנהניתם ממגזין ריצה זה ובכלל שהוא השיג את מטרתו וגרם לכם לעשות פעילות ספורט כלשהיא . . .DOING

לצאת החוצה, להרים את הרגליים, להתאמץ, להאמין, להשתדל – לרוץ ולהיות; התחושות שלאחר מכן הן נשגבות ואני בוחן זאת כבר כ 20 שנה

מוזמנים כמובן להגיב בסוף; תודות וכאן, מתוך קבוצת הערב: אימון אישי עם ביטון שלנו: 5 ק"מ ריצה, עבודה ותרגול עם גליל ובסוף חצי בירה בכיף של אמצע השבוע . . . הנהדר הזה.

אימון אישי - רצים עם אסף

אימון אישי – רצים עם אסף

קבוצת ריצה מוקדם בבוקר בכפר – סבא

רצים עם אסף – קבוצת ריצה מוקדם בבוקר, קבוצת הליכה בים

אימון מנטאלי Mental training, מאמן טריאתלון – ליצירת קשר לחצו כאן

asafrunners@gmail.com

יוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

instagram

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

שי לחג – רצים עם אסף: פסח שמח לכל בית ישראל

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

8 Comments

  1. סיגל הגיב:

    מאמן תותח וקבוצה מהממת. ממליצה בחום 🙂

  2. מתי טל הגיב:

    אימון מעניין שיוצר מעין חווית פיצול בין חלקי הגוף השונים.
    אימון לגוף אך גם למוח כשאני מתאמן להפריד את הגוף לאבריו כדי להיות מסוגל להתייחס לכל אחד מהם בניפרד.
    וכך במקום לחשוב במושגים של "אני גמור" או " אין לי כוח" אני חושב וגם מרגיש באופן יותר ממוקד במושגים של " הרגליים שלי עייפות" או העומס על הריאות גדול.
    התוצאה היא הרגעה ממוקדת בחלק העייף ולא לשקוע במחשב המחלישה לפיה "אין לי כוח".
    תודה אסף על התובנות ןעל האימון.
    ותודה שאתה אף םעם לא שוכח לעבור כל מתאמן שלך ולשאול מה שלמה ואיך השרירים. שאלות שתמיד מביאות איתן התייחסות עניינית לשיפור האימון.

    • אסף לב הגיב:

      תודה לך גבר, כן, חשוב לי שתיהנו, שתרגישו טוב ושתאמינו בכל הטוב הזה שמסגרת של קבוצת ריצה כשלנו יכולה להעניק לכל אחד מאתנו.

      ערב טוב,
      אסף

  3. קסמן הגיב:

    שבוע מבורך אחשלי.
    מלא פעילות ובריאות.
    פלפס חזר לבריכה ????‍♂️

  4. אבי גוזלן הגיב:

    כפר סבא עיר הרצים,

    שאפו לספורטאים

    אבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.