שלום חברים, ספורטאים, קוראים,

תיכף שנה חדשה, ילדים חוזרים לבתי ספר, מזג האוויר גם כן מצטרף להקלה, לנינוחות, היכולת משתפרת, מחנה אימון, כיף וחופש -נהנים מהחיים: "רצים עם אסף" – קבוצת ריצה בכפר – סבא; אז כתבתי כמה דגשים, סוג של רענון ותזכורות, קצת על ספורט וקצת על החיים; מזכיר – אנרגיה טובה כדרך חיים, תפיסת עולם, היו בכן ופחות במילה הנגדית.

בואו ונתחיל ברשותכם מהסוף, כן, תמיד זה מגיע לסוף, שורה תחתונה, מה רצה המשורר להביע, לספר וכמובן לחדש ואולי אפילו ללמד . . אז כך, בשורה טובה ובשורה פחות טובה. הפחות טובה – האימון הבודד לא עומד בפני עצמו ! אם, נניח פעם בשבוע אתם משחקים כדורסל עם חברים, זה לא נקרא לעסוק בספורט ! זה נקרא שיש לכם חברים ושאתם עוד זוכרים בערגה מסוימת שפעם הייתם צעירים ואנרגטיים וברור שהיה כיף.

הבשורה היותר טובה ואותה הייתי רוצה שתיקחו מפוסט זה, היא שפעילות ספורט גם אם היא מינימלית עליה להיות פעמיים בשבוע; בתוך זה, "הענפים החדשים" כגון חתירה עם סאפ לא יוכלו להיכנס למשבצת זו נוכח החורף, גלים וכן רובינו קר לנו ופחות נלחמים בקור ובקשיים המנטאליים של לצאת לפעילות בחורף. ובכל זאת, בבקשה, אני מתחנן, צאו החוצה ! יודעים מה, גם אם אתם לא יוצאים, תוציאו את הילדים – המזגנים הללו זו קללה ! זה אוויר מסונתז ולא טבעי שעושה ילדים חולים, חלשים, מפונקים ולא אחת עם נטייה משמעותית לחלות, לפחות מבני הנוער עימם אני עובד.

הסכתים ושיחות - אסף לב "אבא וילדים" פודקאסט - ממש כאן

הסכתים ושיחות – אסף לב
"אבא וילדים" פודקאסט – ממש כאן

אוקיי, תהיו חלק ממסגרת גם אם זה חבר אחד שבה אתם בחוץ לפחות בשבוע ! טניס, הליכה, ריצה וכדומה שתהיה הגדרה של "זמן שלכם" ובזמן הזה אף אחד לא נוגע ! "זמן קסם" קרא לזה יזהר אשדות המקסים והנבון. בואו נמשיך אם כן, פעמיים בשבוע פעילות גופנית ועכשיו מילת הקסם של המאה ה 21 דיאטה ! אל תהיו בדיאטה למרות שאני לא בטוח שרובכם יודעים שפירוש המילה דיאטה זה אורח / "דרך חיים " ! ובדיוק שם אני רוצה שתהיו.

אם האוכל טעים, אל תאכלו קינוח, כאשר אתם יושבים במסעדה נהדרת תאכלו גם קינוח, אל תהיו בהלקאה עצמית אם אכלתם קצת מעבר לנדרש, צמצמו את הלחם – אין בו הרבה דברים טובים וברור, שתו הרבה מים ! כמה זה הרבה ? 2 עד 3 ליטר ביום, תלוי מה עשיתם ומה התנאים של מזג אוויר . . . אגב, זאב, חבר שלי רופא העור אומר שזה טוב יותר מרוב התכשירים לעור הפנים, מצעיר, מרענן ומטפח אותם – מים כן ! ובואו נישאר במים, ים המחקרים העדכניים ביותר של הנפש, המוח ושאר "מרכיבי האושר" מדברים על הים כגורם ראשון במעלה לשיפור המצב – רוח ! קחו אדם לים וזה כלל לא משנה האם זה לשחות, לטייל על החוף, לשתות קפה, מטקות או אפילו לשחק שח – מט בים והוא חוזר

עם מצב רוח טוב יותר ! אז פנו את הזמן הזה, צאו אל הים התיכון, תמרחו בחול, תנו לו להיכנס אליכם, לשטוף אתכם, היו משוחררים, עצמו קצת את העיניים, הרגישו ילדים, משוחררים, רפויים ושוב וכמובן, את הנייד השאירו ברכב ! לדעתי, אגב המקום הכי פחות "גניב" הוא מתחת למגן השמש וסגרו אותו מהכפתור שהכי קשה להגיע אליו – POWER עכשיו אתם ורק אתם "יצרני הכוח והאנרגיה של החיים שלכם" ! לא יכול לסיים עניין ים ללא לקבל מכם הבטחה שנכנסים למים רק בחופים עם מציל ! כמעט כל מקרי הטביעה בארץ הם במקומות ובשעות בהם לא היה מציל ! המצילים בישראל הם מהטובים בעולם גם אם הם טועים בשפה, לעתים, בעיקר בין זכר לנקבה . .  את עבודתם הם עושים היטב !

אם הגעתם בקריאה עד כאן זה יפה וראוי, איכשהו יש לי הרגשה שעברתם את גיל 30 ואתם ממשיכים לחפש טיפים רעיונות לשיפור רמת ואיכות החיים ואני ממשיך . . אני תיכף בן 50 (כבר 3 שנים עברו מהסרטון החמוד הזה . .) ומודה, גם אני קצת מודאג ומעט טרוד ממה יהיה ? כלכלית, בריאותית וחוט השני בין שני האלמנטים האלה . . וכאן נכנסת הדת והאמונה אל חיי עת אני שומע את פרשת השבוע אחת לחודש במסגרת הרצאת אורח של יהודי דתי, מקסים, שנון וליברל ושם בפרשת השבוע מדובר המון על מה שהיה ועל מה שיהיה ועל מה נותן לנו העיסוק הזה בדאגה מכך . . ובדיוק שם אני מוזג לעצמי עוד קצת מכוס היין האדום, הישראלי והמשובח (כשבדיוק רופא הקבוצה מודיע לי שייתכן שיין אדום לא בריא כמו שחשבנו עד כה . .) וחושב לעצמי איזה כיף שיש עוד משהו שם למעלה ששומר עלינו וזאת כאמור וכמובן לאחר שאני מקפיד לשמור על עצמי !

מבינים ? שחררו את הדאגות, פעילות ספורט, תזונה מאוזנת, ים ונשימות ומדיטציה; לאף אחד לא עזרה עדיין עודף דאגה ורוב האנשים שמגיעים אליי מחולקים לבעיות בריאותיות בהתאם לגילם הכרונולוגי: כאבי בטן, סוכרת, כאבי גב, בעיות לב ו"המחלות הקשות" . . היעזרו בטכניקות הבסיס של הקיום האנושי; צאו בערב לכמה דקות, הביטו בכוכבים, זה מרגיע, זה משפר את השלווה, סגרו את הטלוויזיה, היו אתם הכוכבים של החיים שלכם עשו אמבטיות פעמיים בשבוע, נסו לישון בצהריים פעם בשבוע ובכלל, לתעתע מעט בשגרת הקיום האנושי ובשפה שאני חשוף אליה: "לתעתע בשחיקה האנושית" של החיים וכאן אני מגיע אל השורה האחרונה וכן, רובינו אנשים אינטליגנטיים, נאורים ואחריי גיל 30 נכון . . אז – עשו סקס (אין לי היפר קישור לזה. . )!

כמעט לסיום, החיים כמרתון ! וסקס הינה אחת השגרות – והיציאה ממנה – החשובות זו המאלצת אותנו לשמור תמיד על כושר, אושר, הקשבה, התמדה וכן, תוך כדי קיום של מאמץ ! המאמץ כמוהו כאנדורפינים המשתוללים בראשנו בעת ביצוע ה"אקט" שומרים אותנו חדים, אוהבים, רגועים (חשבו על הטבע, להקת אריות, כמה לביאות, אחריי ה"אקט" איזה שקט ביער . .) וכן חיים את החיים בהרמוניה ובקבלה, שלי עצמי ושל הצד השני.

ולבסוף בהחלט,

בפעם הבאה שאתם עושים זאת נסו לחשוב על מה שקראתם כאן ורק להקשיב לדופק שלכם בסיום – נכון הוא גבוה ! אתם חיים, אתם בסדר "מאומנים" והחיים נפלאים ! וכן, הדרך נפתחת למתמידים ! רק שם המפתח ! צעד אחריי צעד.

 

יום נהדר, שנה מצוינת, אסף

הצטרפו אלינו בפייסבוק ומוזמנים לעשות "INVITE" לחברים

ערוץ היוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

ויש גם אינסטוש מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

8993137 – 052

לוגו חדש

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.