קבוצת ריצה מקסימה: "אהבת ריצה בימי נגיף הקורונה" / "רצים עם אסף" קבוצת ריצה בכפר – סבא

אתחיל ברשותכם עם בחור שמתאמן אתנו כבר 7 שנים, חבר, אח, לוחם שלא ממש התלהב לצאת לרוץ בימים אלו ורק לאחר שהפצרתי בו נאות לצאת ולרוץ וכן, אני גאה בך אריאל – "מעסה הבית" הנאמן שלנו ומבין היטב את אשר עובר עליך – עצמאי שבמידה מסוימת הגיע לפסגת עבודתו ופתאום "טראח" – מ 100 ל 0 – אין מגע, אין עבודה . . וזה איך נגיד, "לא פשוט". אז אנחנו ואני תמיד כאן, אוהבים ומחזקים אותך ואת כולנו.

כן, שוב, פסח שמח לנו ולכל בית ישראל! מי שעדיין לא קיבל שי לחג, אנא, תעברו אצלי – זו גאווה שלי לתת לכם, אשים יפים, שי צנוע לחג – גרביים נהדרות של inov 8 עם המיתוג שלנו, קבוצת ריצה נדירה: רצים עם אסף!!

שי לחג - רצים עם אסף: פסח שמח לכל בית ישראל

שי לחג – רצים עם אסף: פסח שמח לכל בית ישראל

אמשיך עם בחור מקסים בשם ג' שהוא בן 18 ומתאמן אתי כבר 4 שנים לערך; ג' הוא בחור מקסים! נער על הספקטרום האוטיסטי שמאז שהתחיל עניין נגיף הקורונה ממעט לצאת מהבית ורק לאימונים אתי הוא מגיע (אני מגיע אליו) מחויב, מחויך ושמח לבב וכן, זה מרגש אותי בכל אימון מחדש. בימים אלו התגייס ג' ל צ.ה.ל  כמתנדב ונוכח המצב הוא נאלץ להיות בבית. אגב, ג' הוא גאון של מספרים ואנחנו משחקים שאני שואל אותו שאלות קשות והוא פותר אותן בשניות (כבר הפסקתי לבדוק אותו במחשב) והשבוע אני ניצחתי אותו!! ברור, רק בגימטריה שם אני חזק על הספקטרום . . . נרקיס: 420, כייף 110, אסף = קולה, אמיץ, נאמן 141 אמרתי לכם שכולנו על הרצף האוטיסטי בצורה כזו או אחרת וזה, ברור, כל הקסם. ג' – אני גאה בך וזו זכות גדולה בשבילי~

אימון נוער על הספקטרום האוטיסטי - אסף לב

אימון נוער על הספקטרום האוטיסטי: אסף לב

פייסבוק – דיברתי קצת על "הזמנת מציאות"!

אימון מנטאלי וגופני בשיאו! ממש לא פשוט אבל כמה שזה מדייק וחשוב!!

אימון מנטאלי וגופני בשיאו! ממש לא פשוט אבל כמה שזה מדייק!!

היבטים מנטאליים רבים באים לידי ביטוי באימון מיוחד זה

אימון קבוצת הערב המתחדשת: ימי שלישי 18:30 עם דוד צ'רניך המוכשר והמדויק: אימוני חיזוקים ב"זום"!! 

אימונים ב"זום"!

תרבות – נמשיך לטפח, לאהוב ולזכור~

שיר מדהים, שיר של אהבה גדולה – הן לעיסוק והן לבת הזוג היפה והקסומה; וזה עוד לפני שאני מדבר על המלל, הקצב וכמובן, בחירת המילים! לנון הגאון והאהוב שהלך בטרם עת ופקידי הממשל בארצות הברית של אמריקה – תמשיכו לדאוג שמר צ'פמן ימשיך לשבת בכלא וששום בקשת חנינה שלו לא תאושר! לנון בבקשה, תן לנו כמה דקות קסומות: "אף אחד לא אמר לי שיהיו ימים כאלו . . ."

ג'ון לנון – קליפ

 

אימוני זום 2 – "רצים עם אסף" – בהדרכת דוד צ'רניך – הקבוצה החדשה של הערב!! אהבה בימי קורונה אמרנו . . .

אימון יום שני: מדרגות!! על המשך השבוע – נחכה להנחיות

חימום של 20 דקות ואז מדרגות! דנה ושרית ברחוב המדרגות, צביקה בסירקין וכדומה; שכל אחד יימצא את המקום בו יש לו קצת מדרגות ויתרגל 10 דקות! קל, בינוני, מהיר + מדרגה, שתיים ושלוש. דגשים: להיזהר, בבניין אחד לא לרוץ שניים ביחד וכן, להישמע להוראות ולא להסתבך עם החוק! אימון חשוב מאוד!! עומס הן על הרגליים והן על מערכת לב – ריאה. בדיוק האימון ששומר לנו על הכושר. כל מי שלא ברור, להתקשר אליי.

 

אנרגיה טובה, תודה, אסף לב

[fontawesome icon="fa-play-circle-o" circle="no" size="18px" iconcolor="#1e73be" circlecolor="" circlebordercolor="" rotate="" spin="no" animation_type="0" animation_direction="down" animation_speed="1" alignment="" class="" id=""]ימי שלישי בערב – קבוצה חדשה יחסית: "רצים עם אסף" – בהדרכת ספורטאי עילית: דוד צ'רניך: תתחיל לפעול מלא ברגע שיאושר . . .

הצטרפו אלינו בפייסבוק 

ערוץ היוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

ויש גם אינסטגרם מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

8993137 – 052

לוגו חדש

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

4 Comments

  1. יוחאי איל7 הגיב:

    אריאל. איזה אדם. איזה תותח. איזה מעסה ואיזה מתאמן!!
    איזה כיף שיש אותך בקבוצה.
    תזכור איך שעשינו יחד את החצי האחרון. בהדרכת קואץ נסענו יחד. נתת לי כוח, חשק, רצון.
    תזכור את הכוחות שאתה נתת לי!!
    קואץ, בחירה מצוינת למעסה הבית.
    נמשיך את התקופה הזו ונעבור אותה.

  2. כנרת הגיב:

    תודה שאתה ממשיך לאסוף אותנו ( לאסוף. אסף. .. לא שמתי לב 😉
    ולשמור עלינו חזקים גם בתקופה הקשה הזו. תודה על אימונים מיוחדים ועל היצרתיות האינסופית שלך.

    • אסף לב הגיב:

      היוש כנרת יקרה, תודות,
      כן, אלו התקופות בהן אנו נבחנים, הן כמאמנים ובראש בראשונה כבני – אדם ומחדד שוב, לכל מי שיש שאלה בכל היבט ותחום – בו אוכל לעזור – הרי שאני כאן.
      שולח לך בפרטי את אימון הבוקר המאתגר, שני – מדרגות כן . . .אחלה שבוע,

      אסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.