ציוד לתחרות טריאתלון

מגבת לפריסת ציוד   חליפת תחרות    חליפת מקרה חירום   טוש סימון

 שתייה – הרבה     קרם הגנה  +  קרם פנים      צ'יפ איגוד     וזלין

 ג'ל אנרגיה (על  האופניים)    בי סי אי אי  (אם תחרות מעל 90 דק' ואם מתורגל בזה)   בננות בעונה    כובע לשחייה

נעלי אופניים + גומיות לחבר לפדלים     מספר חזה      קסדה – נג"ש עם יש (מומלץ ממרחק אולימפי ומעלה)  וכמובן, אופניים

 מספר על האופניים       ערכת פנצ'ר –  בהתאם למרחק ולאסטרטגיה

 נעלי ריצה      כובע לריצה          שתייה קפואה לאחרי     להוריד מהאופניים מחזיר אור, תיקים וכל דבר שפוגע באווירודינמיות

חטיף, משקה חלבון לאחרי התחרות וכמובן, לשתות הרבה – גם אם לא צמאים.

להגיע זמן רב ככל שניתן למקום התחרות, לקרוא היטב את תקנון התחרות הספציפית – למשל, האם מותר דרפטינג, מתי נסגר שטח ההחלפה וכדומה. ללמוד את המסלול – מומלץ מאוד לעבור פיסית בשטח התחרות כמה ימים קודם לכן – לשים דגש על מסלול הרכיבה ועל נקודות שעלולות להוות בעיה.

לנסות לדמיין את המרוץ בעיני רוחך – הדמייה – virtualization : איך תבצע החלפה, איך תלחץ את עצמך לביצוע מיטבי, איך תחייך בשער הסיום וכדומה. לבסוף, להשתדל לנוח טוב לילה קודם – יש טוענים שהלילה החשוב הוא זה  שיומיים טרם התחרות – או במילים אחרות: למדו להכיר את עצמכם ולהגיע במיטבכם, זה תמיד נעים לסיים תחרות בתחושה מופלאה של מיצוי עצמי.

מצב רוח טוב, בהצלחה לכולם.

ניצנה
מומלץ לבצע הדמיה בשטח ההחלפה, למשל, באיזו פנייה אני נכנס ויוצא לציוד שלי.

מצ"ב סרטון של אימון החלפות עם האנשים המקסימים של ספורטן הוד השרון – שנת 2009 – החלפה, אגב, של ספורטאי עילית לוקחת כ 20 שניות . . .

אימון החלפות עם טריאתלון הוד השרון – שנת 2009.

בברכת הספורט, הבריאות והאנרגיה המצוינת,

אסף לב – "רצים עם אסף"

הצטרפו אלינו בפייסבוק 

ערוץ היוטיוב

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

8993137 – 052

LEV_SIGN