כבר הרבה זמן שלא כתבתי אליכם; יותר דיברתי, "ווטאפ קבוצתי" (מוזר אבל מודה שיש יתרונות) ו / או פנים אל פנים (שזה הכי כיף רק שלא תמיד מתאפשר) והנה, בימים האחרונים ועם החזרה המסוימת לשגרה הרגשתי רצון לכתוב שוב; קצת על אימון נוער אוטיסטי, קצת על מחקרים המנסים לנבא את העתיד בהקשרים של ספורט, נפש, מוח ומשמעות כוללת של ההקשרים ביניהם וכמובן על מה שעובר עלינו, "קבוצת הריצה – "רצים עם אסף"; אז על כל זאת, בבקשה, הנה, בשמחה:

נתחיל עם אימון נוער אוטיסטי – "צרכים מיוחדים"

אנחנו מתאמנים בזריקת כדורי טניס על בקבוק מים, שישי קצת לפני הצהריים והנה הכדורים עפים לתוך המגרש הנעול (עדיין ימי קורונה) ואני שואל את נ' אם הוא יודע כמה עולים שני כדורים מתוך 3 שכן חבילה עולה 35 ש"ח והוא, המבריק והשנון הזה כמובן מתאר לי גם כמה נקודות אחריי המספרים העגולים את העלות ואני אומר לו שחייבים לייצר פתרון וש"כדור" בגימטריה זה 230 ואנו צוחקים – כולנו על הרצף . . . התחלתי להסביר לו את ה"ערך" של הדברים, של הציוד – כסף ובתוך שכך את המשמעות של "לא לוותר" כל כך בקלות ותמיד לנסות לייצר פתרון לסיטואציה הדינמית שכן אין לנו עוד כדורים גם וללא קשר לכסף שהם עולים . . . כמובן שמצאתי חור קטן בגדר המגרש ושאלתי אותו: "ובכן, מי נכנס . . ." והוא אמר: "אתה"!

הגדרת מטרה, התכווננות אליה והפלתה: מיקוד גוף, נפש וסביבה! פעילות גופנית לנוער על הרצף האוטיסטי - פעילות "סופר חשובה" באימונים שלי עם הנוער האוטיסטי: זריקת דברים אל עבר מטרות! בידיים חשופות ועם מחבטים ו / או עם הרגליים וכמובן לתרגל גם ביד הפחות חזקה!!

הגדרת מטרה, התכווננות אליה והפלתה: מיקוד גוף, נפש וסביבה! פעילות גופנית לנוער על הרצף האוטיסטי – פעילות "סופר חשובה" באימונים שלי עם הנוער האוטיסטי: זריקת דברים אל עבר מטרות! בידיים חשופות ועם מחבטים ו / או עם הרגליים וכמובן לתרגל גם ביד הפחות חזקה!!

שלביי התרגול: בחירת המטרה, דיוק הגוף (רגליים במעט כריעה – יציבות), הגוף יחידה סינרגטית: היד המכה, היד המכוונת, כמובן המבט וההתכוונות האנרגטית לצליל הפגיעה במטרה שהוגדרה! דיוק, אמונה, כיבוש היעד והשמחה והגאווה שמלווה את זה! אה כן, מטפל בבטן, מודה שהולך לי ממש קשה מאז שאני מתאמן פחות ומאמן יותר . . . ועוד מילה! אנא, הקפידו הקפדה יתרה על "לא לעבור את קו היורים"!!! יש מפקד / מאמן לתרגיל והוא מגדיר את "קו היורים" אותו אף אחד לא עובר ללא הוראה מפורשת שכן, בטיחות מעל לכול!!

אמרתי לו שאני תיכף בן 51 והוא בן 21 ואין בזה היגיון ואז השנון וחד המחשבה הזה אומר לי: "אבל היי, אסף, בתוך שכך כל החיים לפניי . . ." ואז כבר לא יכולתי שלא לעצור את צחוקי ושמחתי על תגובתו הכנה והאותנטית הזו. אני מתחיל לעבור דרך החור בגדר וכן, לא מצליח לעבור – גדול מדי . . . ואז אני מבקש ממנו לנסות. הוא מתלבט בדרכו, חוכך בגרונו, מעט בשערו ואומר שינסה והוא מתחיל להזדחל פנימה כאשר אני עוזר לו לעביר את חולצתו ואת מכנסיו הנכנסים בגדר ויש לשחררם עם כל התקדמות.

קבוצת ריצה בערב: תבואו! זו חוויה אחרת לגמריי: ימי שלישי 18:30 ושישי אחת לשבועיים

קבוצת ריצה בערב: תבואו! זו חוויה אחרת לגמריי: ימי שלישי 18:30 ושישי אחת לשבועיים ובמקביל: תוכנית אימון אישית

צעקה מגיעה מצד שני של הגדר, שני ילדים שואלים אם אנו צריכים עזרה ואני מוקסם מהם ומפטיר לעבר נ' תראה כמה שזה יפה שכאשר אתה "עושה מאמץ" העולם כולו, כל האנרגיה של כדור הארץ נרתמת ממש אליך, על מנת לעזור לך, לעזור לנו והנה נ' מביא את שני הכדורים, גאה, גבוה, "בעננים" ואני מודה, נרגש ושואל אותו לתחושתו והוא עונה לי: "אסף בטירונות לא היה לי כל כך מורכב . .  ואני עונה לו שאני גאה בו וכן, עמדנו במשימה, יכולנו לאתגר שהציב לנו המגרש הנעול, ימי הקורונה והחור הקטן בגדר אשר אפשר לנו לייצר את הפתרון; אושר.

נמשיך עם כתבה נהדרת ששלחו לי אשר פורסמה ב "גלובס" ודנה בהקשרים של ספורט, פעילות מוחית, מנטאלית, סינרגטית כוללת של התפתחות חקר המוח בשנים האחרונות, כאן, תיהנו:

 https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000734755

ובהמשך לכך, פוסט שלי כיצד אני רואה את הדברים וברור, יותר "בשפה שלי", פעילות גופנית בחוץ – עשייה: DOINGמתוך אתר "רצים עם אסף" – כאן: 

פעילות ספורט וחיבורה לחיינו

גרביים וכובע (הקיץ כאן) "רצים עם אסף"

גרביים וכובע (הקיץ כאן) "רצים עם אסף" – יש מישהו שלא קיבל כובע ? ?

שבוע האימונים "רצים עם אסף" (איזה שבוע אה . . .)

יום ראשוןיום כיף בדרום – היה אדיר!! שאפו לכולכם!!

רצים עם אסף - מחנה אימון בדרום - יום כיףףףףף

רצים עם אסף – מחנה אימון בדרום – יום כיףףףףף

רצים עם אסף - מחנה אימון בדרום (3)

קובי קורן מרצה על סייבר, בירה וזאקוזי – מאוד מעניין ותודה רבה קובי!

רצים עם אסף - מחנה אימון בדרום (2)

יום שני – קבוצת הבוקר: אימון ללא הגדרות

יום שלישי – קבוצת הערב של "רצים עם אסף" באצטדיון גלילי 18:15 נפגשים, 18:30 נהנים מכל רגע

יום רביעי פארטלק חזק!

יום שישי – ריצה ארוכה רמה"ש – ת"א: שבת שלום לכולנו, היה שבוע אדיר ונדיר!!!

שבוע הבא יהיה כמובן מתון יותר וכאן תוכלו לראות את האימונים הצפויים:

https://www.asaflev.co.il/calendar/13364/

 

תודות,

בברכת הספורט, הבריאות והאנרגיה המצוינת,

אסף לב

הצטרפו אלינו בפייסבוק ומוזמנים לעשות "INVITE" לחברים

ערוץ היוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

ויש גם אינסטוש מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

8993137 – 052

הלוגו שלי - asaf lev logo

 

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.