פתאום אסף מזכיר לי שצריך לחדש ארגומטריה, זה סימן שעברה שנה מאז שהתחלתי לקחת את אימוני הריצה ברצינות. זה גם יוצא לקראת ראש השנה אז אולי זה הזמן לחשבון (נפש ? ) – לשבת לרגע להסתכל אחורה מה עשיתי ומה עוד ניתן לעשות . .וכן, בדיקהארגומטרית זה סופר חשוב,להלן ד"ר כץ הכתבה המעניינת שהעלה כאן על חשיבות בדיקה זו כחיזוי לאפשרות – פוטנציאל שלבעיות לבביות אפשרויות…

אז פתאום קם אדם בבוקר (מוקדם) ומחליט שרוצה לרוץ. מה זה אומר ? השכמות ב 4:45 לפנות בוקר- אצל אסף זה אמצע היום כבר..). קפה עניינים ויאללה יוצאים כדי לא לאחר. אז התחלתי בריצות של 3-4 ק"מ ואחרי מאמץ 5 ק"מ. ריצות בכל מזג אויר או איך שאסף אומר, "החלטה רק של המאמן בשטח". ריצות במזג אויר שבטירונות היו מכריזים על עוצר אימונים. מהון להון מתחילים להירשם למרוצים: מרוצים ראשונים של 5 ק"מ – מרוץ גליל ים ומרוץ הוד השרון. מבסוטים מהתוצאה ומהחוויה. החבר'ה נרשמו למרוץ הלילה של נייקי – אז נסענו ללוות אותם באופניים ומצלמה מה שהיה חוויה….

מפה לשם הגענו לגולת הכותרת של מרוץ כפ"ס ומרוץ רעננה. מרוץ כפ"ס נדחה בשל מזג האוויר אז ויתרתי עליו והתמקדתי במרוץ המטרה שלי. מרוץ רעננה שכל כך הרבה זמן דמיינתי את עצמי משתתף בו בעשרה ק"מ ולא שלושה כל פעם. היה פשוט חוויה אדירה ותחושה עילאית. עם האוכל בא התיאבון ונרשמנו כקבוצה למרוץ הר לעמק. ערבי ריצה כהכנה למרוץ עם פנס ראש ושק שתיה על הגב (שלוקי). הרבה חשש שעלה לשיאו שהתנסיתי במרוץ שטח של ניר אליהו ממנו חזרתי שבור ולחוץ מה יהיה בהר לעמק… השיא מבחינתי של השנה לאחר השיא הראשון של מרוץ רעננה היה מרוץ הר לעמק אשר סחף אותנו לחוויה מטורפת של אקסטרים שמה שנותר להגיד הוא שקפצתי לבריכה של הגדולים והמים היו עמוקים.

נהנה מכל רגע – דורון דרמוני

קצת פיזיותרפיה, קצת מנוחה ולאט לאט חוזרים לשגרת אימונים מייגעת וקביעת יעדים חדשים. עוד מרוץ ועוד פעם מרוץ רעננה הפעם עם זמנים טובים יותר והכי חשוב פחות משקל בעזרת השם J; בין לבין יוצאים לרוץ בכל מיני מקומות ממלאי אנרגיה – חוף הים, פארק הירקון, נחל אלכסנדר, שדות בני ציון, נחל הירקון ויער חורשים הידוע בעליותיו המפנקות . . .בחיים לא האמנתי שאקום מיוזמתי ובזכות חברותיי לקבוצה בשבת בשעה 5:00 בבוקר לריצת "תחזוקה שוטפת" . בדרך, הורדתי קצת במשקל ועליתי וירדתי לסירוגין אבל כל פעם מצליח לעצור ולרדת שוב. המון שנים לא הייתי במשקל הזה ומקווה כבר להגיע לתחנה השנייה בירידה למטה.

מדמיין את זה קורה וזה אומר שזה יקרה ! מסתכל אחורה ומתפעל על שנה גדושה עשייה ומצפה קדימה לעוד שנה מאתגרת ומלאה בכיבוש יעדים.

אנרגיה טובה,

דורון דרמוני

"רצים עם אסף" – קבוצת ריצה בכפר – סבא

4 Comments

  1. דורון דרמוני הגיב:

    צ'צקס המלך מאז התמונה משאיר לי אבק כוכבים…
    דורון

  2. אורית הגיב:

    דורון,
    בעיניי אתה גיבור אמיתי (חושבת שכבר אמרתי לך את זה פנים אל פנים, לא?). תענוג לראות אותך נלחם עם עצמך, ויותר מזה גם מנצח…
    שתהיה שנה מעולה!

  3. אסף לב הגיב:

    אחד הפוסטים האהובים של איש וספורטאי יקר. כבר נשוי + 4 . .

    שבת שלום,

    אסף

  4. Coolcore הגיב:

    דורון,

    כל הכבוד לך, הסיפור נותן השראה ומרץ לקום ולהתאמן למירוצים הקרובים יותר מתמיד.
    אסף, כל הכבוד על הדחיפה והדרבון!

    משפחת Coolcore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.