כוחו של אימון מנטאלי בכדורגל ובכלל⚡

בעולם התחרותי בו אנו חיים וכל שכן בענפים תחרותיים, קשוחים המעורבים בהם המון אמוציות, רגשות וכן גם כסף גדול כמו למשל כדורגל . . אנו נוכחים לעתים קרובות, על הדגש המושם לגביי כושר גופני מעל לכל . . ולא אחת מתעלמים מחשיבות החוזק – החוסן הנפשי והמנטאלי של הספורטאי.ת (וכבר כאן אוסיף – מדהים לראות את התפתחות וגלישת הכדורגל – עד לא מזמן ספורט "גברי בלבד" – אל עבר המוני נשים ברחביי העולם כולו וגם בישראל).

ההבדל בין שחקן טוב לשחקן מצוין ברמות הגבוהות ביותר טמון בהלך הרוח שלהם ובחוזק הכללי, המקיף של השחקן. כאן נכנס לתמונה האימון המנטאלי לכדורגל, שמעניק לשחקנים את הכלים והטכניקות לחדד את היכולת והחוסן הנפשי שלהם ולהגיע למלוא הפוטנציאל שלהם על המגרש

כספורטאי ותיק וכמאמן מנטאלי מנוסה, ראיתי ממקור ראשון את ההשפעה הטרנספורמטיבית של אימון מנטאלי על שחקני כדורגל מכל הרמות. בין אם אתה ספורטאי מקצועי השואף למצוינות או חובבן שמעוניין לשפר את כישוריך; השקעה ו "מתן מקום" לכושר המנטאלי שלך יכולה להיות המפתח להצלחה.

אז מה בדיוק כולל אימון מנטאלי, ומדוע הוא חיוני עבור שחקני כדורגל ?

בראש ובראשונה, אימון מנטאלי מתמקד בפיתוח חשיבה מנצחת. זה עוזר לשחקנים לטפח ביטחון עצמי, מיקוד, חוסן ושליטה רגשית – כל התכונות החיוניות לביצועי שיא על המגרש. בלהט של המשחק, שבו החלטות של שבריר שנייה יכולות לקבוע את התוצאה הסופית, החוזק המנטאלי הוא הרבה פעמים ההבדל.

זאת ועוד, אחד האתגרים העיקריים העומדים בפני ספורטאים הוא להתגבר על חרדת ביצועים ולחץ. בין אם מדובר בציפייה למשחק או רגע מכריע או פחד מהכישלון, המחסומים הפסיכולוגיים הללו עלולים להפריע לביצועים. אימון מנטאלי מצייד את השחקנים באסטרטגיות לניהול מתח, להישאר רגוע תחת לחץ ולתפקד במיטבם כשהדבר הכי חשוב וברגעי המפתח הקריטיים במשחק.

יתר על כן, אימון מנטאלי עוזר לשחקנים להגדיר ולהשיג את המטרות שלהם ביעילות. על ידי זיהוי חוזקות וחולשות, שחקנים יכולים לפתח אסטרטגיות מותאמות אישית כדי למקסם את הפוטנציאל שלהם ולעקוב אחר ההתקדמות שלהם לאורך זמן. בין אם מדובר בשיפור מיומנויות טכניות, הגברת סיבולת או שיפור עבודת צוות, אימון מנטאלי מספק את מפת הדרכים להצלחה. בנוסף לפיתוח מיומנויות אישיות, אימון מנטאלי מדגיש גם את החשיבות של עבודת צוות ותקשורת בין כל הדרגים: מקצועיים ואישיים (משפחה וחברים, לגישתי הינם דברים סופר חשובים ובהם אנו עוסקים לא מעט) וכמובן, כדורגל הינו ספורט קבוצתי ושיתוף פעולה יעיל חיוני להצלחה על המגרש. אימון מנטאלי מטפח תרבות קבוצתית חיובית, משפר מיומנויות תקשורת ומקדם גיבוש בין שחקנים, מה שמוביל לשיפור הביצועים והתוצאות לקבוצה כולה.

אימון מנטאלי בדרך אל הפיסגה! אסף לב

אימון מנטאלי בדרך אל הפיסגה, אל הניצחון וכמובן – אל האושר! אסף לב

הכלי של אימון מנטאלי עבור שחקני כדורגל מקצועיים

עבור שחקני כדורגל מקצועיים, אימון מנטאלי יכול להיות הנשק והכלי שמייחד אותם מהמתחרים; בספורט שבו כישרון לבדו אינו מספיק כדי להצליח, קשיחות מנטאלית היא לרוב הגורם שעושה את ההבדל. על ידי עבודה עם מאמן מנטאלי מיומן, שחקנים יכולים להשיג יתרון תחרותי, להגביר את הביטחון שלהם ולהשיג ביצועי שיא באופן עקבי ושוב, מחדד: אימון מנטאלי הוא לא רק לספורטאי עילית – זה לכל מי שמתלהב מכדורגל, סל, יד וכדומה ומספורט בכלל ויודעים מה . .  האימון המנטאלי תופס לגביי כמעט כל תחום בחיים וכפי שציינתי קודם, משפחה וחברים הינם ערכים מקודשים. (כאן מתוך כתבה שלי על "אימון מנטאלי בכדורסל")

כמאמן מנטאלי וגופני  – מאמן טריאתלון וספורטאי חובבני – מקצועי, אני מחויב לעזור לשחקני כדורגל למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם. באמצעות מפגשי אימון אישיים, סדנאות והרצאות, אני מספק לשחקנים את הכלים, הטכניקות והתמיכה שהם צריכים כדי להצטיין בספורט שלהם ובחיים.

אימון מנטאלי: דיוק, מחשבה צלולה ושלווה!

אימון מנטאלי: דיוק, מחשבה צלולה ושלווה!

ומה איתך ? האם אתה מוכן ?

האם אתה מוכן לקחת את הביצועים שלך לשלב הבא? בין אם אתה מכוון למקצוענים ולליגות הגדולות, או פשוט שואף להיות השחקן הטוב ביותר שאתה יכול להיות, אני מזמין אותך להצטרף אליי למסע הזה של גילוי עצמי וצמיחה. ביחד, נפתח את האלוף בתוכך ונעלה את היכולות שלך לגבהים חדשים.

אל תיתן לצד המנטאלי שלך לעכב אותך – נצל את ההזדמנות לשנות את חווית הכדורגל והספורט שלך, עכשיו זה הזמן שלך וכן, ככל שאתה צעיר יותר, האפשרויות, כמו גם האפשרות לשנות הינה גבוהה יותר ורלבנטית יותר;  אני מזמין אותך (כמובן פנייה לכל המינים כאחד) ליצור איתי קשר כדי ללמוד עוד על אימון מנטאלי ולעשות את הצעד הראשון לקראת מימוש מלוא הפוטנציאל שלך במגרש וכמו שנאמר, המסע מתחיל בצעד אחד קטן, פשוט – בואו לפגישת היכרות והתרשמות . . . האם אני אהיה המאמן שאוכל להראות לכם את הדרך לניצחון, לפודיום, לניצחון ? התשובות שלכם ואני כאן, מוכן לעמוד למבחן 😉👌👍

 

תודות,

אסף לב

מאמן מנטאלי וגופני

8993137 – 052

 

הרצאת אימון מנטאלי - אסף לב

הרצאת אימון מנטאלי – אסף לב

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

16 Comments

  1. תומר שחר הגיב:

    אסף הוא מאמן מנטלי משכמו ומעלה הוא פותר כל בעיה מנטלית הוא יודע איך לעבוד יש לו ניסיון של 25 שנים או מומחה באימונים מנטלים בעל יכולת לפתור כל בעיה ולהגשים חלומות ולהגיע לשיאים ממליץ בחום רב

  2. איל ויטנברג הגיב:

    אסף לב, תותח בתחומו. מומלץץץץץ

  3. יוחאי אילן הגיב:

    מומלץ בחום!
    מקצועיות, רצון טוב, אכפתיות ודחיפה לקצה.
    אסף המאמן הכי טוב שיש

  4. ירון דניאלי הגיב:

    אימון מנטלי הוא קריטי בכל ענפי הספורט.
    אימון מנטלי מתאים לכל גיל, לכל מין, לכל שאיפה להתקדמות והישגים. בספורט ובכלל.
    ואסף הוא מאמן מנטלי מצוין.
    בהצלחה, ירון.

  5. אורית הגיב:

    מה שבולט בכתבה הוא שהשריר המנטלי לא פחות חשוב מהשרירים הפיזיים, וצריך לעבוד עליו לא רק בצורה נכונה אלא גם לאורך זמן. כיף למי שמתחיל בתהליך כזה עם אסף!

    • אסף לב הגיב:

      איזה כיף . . כבר היה שווה לכתוב 👩‍🦰😉🎈בדיוק שחקן כדורגל אותו אני מאמן באימון מנטאלי מספר לי שכבש צמד במשחק;
      נשבע לך שזו תחושה טובה כאילו אני כבשתי 🤓ממש כיף.

      תודה נשמה,

      אסף

  6. דובי קרייצמן הגיב:

    ללא צל של ספק, אחד התותחים, אם לא ההההההה ! מומחה בתחומו !!!
    חלק בלתי נפרד והכרחי בהתקדמות, כמעט כל סופרטאי, ברמות הגבוהות,
    לגמרי מומלץ ואפילו חובה!!!!

    • אסף לב הגיב:

      אחלה תודה דובי יקר; נהנה ומודה על כל רגע; הן של רגעי ספורט קסומים וכמובן על האפשרות שנפלה בחלקי לעזור לאנשים לפתח חוסן מנטאלי, להתחדד וכן להיות טובים יותר במה שהם עושים.

      תודה שוב, סופ"ש נהדר,

      אסף

  7. משה הגיב:

    כל מילה בסלע זה הדרך להצליח

    • אסף לב הגיב:

      תודה רבה משה;

      הדרך נפתחת למתמידים וכן, כאמור, לרציניים. ההצלחה והפסגה שמורה למעט מאוד . . לאלו המוכנים להתאמץ קצת ולעיתם הרבה מעבר 🤗👌

      אסף

  8. גיא קסמן הגיב:

    אסף יא אלוף שמייצר אלופים.
    המשך בדרכך ובאמונתך למקצוע.
    יישר כח.
    קסמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.