נוגדי חמצון הם מולקולות שמונעות ממולקולות אחרות לעבור תהליך של חמצון.

תהליך החמצון בגוף

בגוף האדם תהליכי חמצון הם לעתים תהליכים חיוניים, אך בהרבה מקרים יכולים לייצור נזק. בתהליך חמצון אלקטרון, (או מולקולת מימן) מתנתקים ממולקולה של התא ועוברים אל הגורם המחמצן; תהליך זה יוצר רדיקלים חופשיים. הרדיקלים החופשיים יוצרים תגובות שרשרת במולקולות התא ויכולים לפגוע בתא, לעוות אותו, או להרוג אותו.

נוגדי חמצון בשירות הגוף

נוגדי חמצון הם מולקולות שמגיבות עם הרדיקלים החופשיים, מתחמצנות בעצמן, וכך מונעות את תגובת השרשרת בתא, שעלולה להזיק לו. גוף האדם מפעיל כמה וכמה מערכות של נוגדי חמצון טבעיים על מנת להגן על עצמו מפני הנזקים האלו: ויטמין A, ויטמין C, ויטמין E ואנזימים שונים, וללא מערכות אלו היינו מתים תוך זמן מאוד קצר, וכך ניתן גם לראות כי מחלות קשות רבות נובעות בשל תפקוד לקוי של מערכות נוגדי החמצון, ביניהן סרטנים שונים.

האדם הוא חיוני, בריא, וחזק – אם כל אחד מהתאים שלו – תאי מוח, תאי שריר, תאי עור וכו' – הם בריאים וחזקים.

 

iron man

עם אורית פופלינגר ואיל דלל שנייה לפני הזינוק לאיש הברזל 

השלם הוא סכום כל חלקיו, אין ביטוי יותר מדוייק מזה כדי להבין עד כמה ההשפעה ברמת המיקרו משליכה על כל הגוף שלנו בשלמותו. "דאג לתאים שלך, והם ידאגו לך" – אמר לי פעם חבר יקר. כספורטאים, אנו מעמיסים על הגוף שלנו, ולכן עלינו לדאוג לו ולחזק אותו. העמסה ללא החלמה ראויה לגוף גורמת יותר נזק מאשר תועלת, ולכן חשוב לתת לגוף את המנוחה, את התזונה הנכונה, וגם את נוגדי החמצון.

למה תוספי תזונה ?

נוגדי חמצון קיימים בטבע ומיוצרים ע"י הגוף שלנו בתהליכים טבעיים, אבל התהליכים הטבעיים האלו נחלשים עם השנים וממילא אינם תהליכים מושלמים. שימוש בתוספי תזונה משלים ומוסיף לתהליכים הטבעיים בגוף, ומחזק את הגוף בצורה משמעותית ומורגשת. אני משתמש שנים רבות בנוגדי חמצון ומוצא שהם תורמים לאנרגיה שלי, לערנות, לכוח, להפחתת כאבים לאחר אימון, ומחזקים כל חלק וחלק בגוף שלי – החל מהעור ועד המוח והלב.

הסגולות הרפואיות של נוגדי חמצון שנמצאו במחקרים:

– בריאות וחוסן מערכת העצבים והמוח

– שיפור החושים, העיניים, ושיפור המיקוד

– הגנה, חידוש, וחיזוק העור

– טיפול והגנה נגד דלקות כרוניות, כאבי שרירים, סרטן, אלצהיימר, אסטמה, דלקות מפרקים ועוד.

– שיפור חיוניות ופעילות הלב

– שיפור פעילות הכבד והמעיים

הגברת עירנות ואנרגיה

אם לסכם, תוסיפו לדפוס הקבוע שלכם נוגדי חמצון מרוכזים בתוספי תזונה, אתם תרגישו שיפור; כמובן שמומלץ להיוועץ באיש מקצוע טרם השימוש – בין אם זה חנות טבע, הומאופתיה, רופא ואחר.

בברכת הספורט, הבריאות והאנרגיה המצוינת,

אסף לב – "רצים עם אסף"

הצטרפו אלינו בפייסבוק 

ערוץ היוטיוב

ויש גם אינסטוש מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

לוגו חדש

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

1 Comment

  1. ניסיתי את המוצר לפני חודש מעולה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.