מזכירה לכם להרשם למירוץ הלילה של נייק. כמו כן, דורון פתח בפנינו אפשרות לעוד תחרות של חמישה או עשרה קילומטר בסוף החודש. מי שעוד מעוניין, שיגיד. אני בודקת עם העבודה של שי. יש מצב שאבוא.

לגבי האוכל –

חלבון וירק זה דבר משביע. דוגמות: סלט ביצים + סלט ירקות, סלט טונה+ סלט ירקות, ביצה קשה עם גבינה וירקות ליד- משביע מאד – לצהרים: "רבעוף" + ירקות בתנור, קינואה וירקות חיים או מבושלים.

דוגמה לתפריט צהרים:

1-2 פרגית שמרחנו  בפפריקה, כמון וכורכום- שמנו במחבת ובהתחלה סגרנו מכסה שלא תתייבש.

ליד- בתבנית שמנו חתיכות גדולות של גזר, סלק ושעועית ירוקה – מוסיפים שמן זית ולתנור. בהתחלה מכסים בהוצאה מוסיפים שום כתוש וקצת מלח ואפשר לאכול מזה כמה שרוצים לצד העוף- צבעוני, טעים מאד!

או

מתכון סודי:

"עוף כלום"- פורסים בצל לפרוסות. שמים בסוטאז' טפלון חם עם כפית שמן. על הבצל שמים עוף חתוך או רבעים (יעני כרעיים) ומכסים. יותר משעה אאל"ט. יוצא מעדן!!! לצד זה בטטה, גזר, בצל בתנור או סלט טרי או הירקות מהמתכון למעלה ואתם מסודרים לכמה שעות.

למה לכמה שעות? כי בריא יותר לאכול כל כמה שעות J אז זה מספיק. לא לצפות לשובע של 12 שעות..

מתכון לסלט ביצים-

7-8 ביצים קשות מעוכות- אליהן להוסיף: חופן נדיב של בצל ירוק קצוץ, בצל מטוגן, מלח ו2 – כפות מיונז בערך (לפי העין- אני לא אוהבת הרבה מיונז גם ככה..). לקרר ! מעדן ! ! עשו את זה יום לפני האימון ואחרי האימון זוללים עם פריכית, עגבניה קצוצה… עונג !

אבי רותם היקר, סע לשלום וחזור בשלום אל תשכח לשלוח מיילים.

סופ"ש מהמם,

שלי