לינדזי בנקו – אחת השחייניות האמריקאיות החביבות עליי, חזקה וטכנית והאמת, נראית גם מאוד אינטילגנטית, מסבירה על כניסות ויציאות מהקיר וחשיבות ה"סופר טכניקה", כמו למשל, כניסה לקיר על צד הגוף שאז הוא ארוך יותר על פני גלישה רגילה על הבטן; עוד על תרגילי סגנון בהדגמתו של ראיין לוכטה – אלוף עולם.

לקראת סוף הסרטון יש דגש על חשיבות המתיחות לפני האימון – כן, אותם 5 דקות מאוד חשובות של חימום ומתיחות המפרקים יעשו הבדל בין אימון טוב לאימון מצוין, כל שכן, חימום ומתיחות ימנעו ויצמצמו הסתברות לפציעות.

בנקו ייצגה את ארה"ב בשתי אולימפידות רצופות (אוסטרליה 2000 ו יוון 2004) וקטפה בהן מספר מדליות. בגביע העולם בברלין את השיא העולמי במשחה ל-400 מטר חופשי כשהיא קובעת זמן של 3:59.53 דקות, שיפור של 50 מאיות השנייה לשיא הקודם; בנקו היא האישה הראשונה בהיסטוריה שמנפצת את גבול 4 הדקות במשחה זה.

ומילה לטריאתלטים – הרבה מכן ומכם, אומרים לי שבים אין קיר ולא צריך קיפרים…. נכון, באמת מסכים, אך שימו לב: היציאה מהקיר זה הקטע המהיר ביותר שבו תשהו אי פעם במים – נסו לדמות זאת לרכיבה בפלטון או רכיבה לבד; ההתקדמות שלכם תושג ברכיבה בפלטון או אז תתרגלו טכנית ומנטאלית מהירות שאליה לא הייתם מגיעם לעולם לבדכם (אייבי גילת, וינגייט 2010); ולכן, כשאתם שוחים, שחו כמו מקצוענים בצעו קיפרים – קטע השחייה המהירה מכל – תבינו עד כמה מהר אפשר לשחות ואז, תנו לזה תרגום במגרש שלכם – בים.

תיהנו מסרטון מצוין זה אשר לכל אחד מאתנו יש מה ללמוד ממנו, כולל מתיחות וגמישות מומלצת – במיוחד עבור שחיינים.

הצטרפו אלינו בפייסבוק 

ערוץ היוטיוב

ויש גם אינסטוש מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף"

8993137 – 052

לוגו חדש