אימון מנטלי – משפחה וחברים! קבוצת ריצה "רצים עם אסף"

יש לי הרצאה שאני נושא עמי כבר כעשור "פעילות פיזית כמניע אנרגטי לחיים" ובה ישנם מספר אלמנטים הבוחנים את רמת האושר אליו עלינו לשאוף; בשנים האחרונות וביתר שאת בתקופה האחרונה אני נלחם, נאחז וממש "נאבק" בשמירה על האושר הגבוה אליו הגעתי לאחר שנים רבות של מאמץ.

אתם מבינים אותי . . . אושר הוא לעתים כמו פרד, עקשן, לא צפוי, חמקמק ובאירועים דרמטיים גם לא תמיד צפוי ולכן, יש לאחוז בו, לעתים בכוח, כמעט באגרסיביות ולא לעזוב אותו! "אושר, בוא הנה, תקשיב לי, הלו, היי, עצור, בוא הנה"! ואני חייב ורוצה לומר תודה ענקית לחברי הטוב אלון שלא עזב אותי מבית החולים ועד הבית ובכל יום הגיע ודאג משל הייתי ילד קטן.

כך, מצאתי את עצמי שוכב בבית אחריי שמשאית נכנסה בי באימון רכיבה ובחינת מרחקים עת הייתי באימון ל"איש ברזל" – ישראמן עליו שמתי את כל יהבי בשנה מיוחדת זו (הייתי בן 50 . . לא הולך ברגל . .), כואב, עצוב, בוכה לפרקים, מועמס משככי כאבים ותוהה למה כל כך הרבה אנשים מתקשרים (תיקון – שולחים ווטאפ) וכה מעט באים ומודה וכאמור מעלה, החלטתי לעשות מעשה ולתפוס את האושר ולהילחם עליו וכתבתי לכם, כן, לא התביישתי וכתבתי כמה קשה לי . .  .

וחברים וחברות, אחים, לא זכורים לי ימים כה קשים . . ובינינו, תחשבו על הפעולות הפשוטות, למשל, הכי בא לי להתעטש עם כל הבית חזה, בטן, לעצום עיניים ולתת לגוף את הפורקן הזה ושיישרף העולם אבל אבוי, כל עיטוש עולה לך בבריאות בה אתה חש כיצד הבטן, צלעות נדבקות לך ללב והתחושה, איך אגיד לכם, לא נעימה.

מחנה אימון "רצים עם אסף"

מחנה אימון "רצים עם אסף" – מחויבות למשפחה, לחברים, לעיסוק – דרך החיים ולקבוצה; ובתוך שכך – לתפוס את האושר בכוח! יומיים אחריי תאונת העבודה – ישן במלון על השטיח, מתפתל מכאבים, אבל שם, עם החברים.

וכן, האושר הגיע אליי ומלא מכם באתם אליי – פיזית ואמיתי (פנים אל מול פנים), צחקנו, דיברנו, שתינו, אכלנו (עליתי קילו נראה לי) ופתאום, שוב, כמעט כרגיל, הייתי מאושר, אנרגיה טובה, כשם שאני מכיר את עצמי, לפחות ב 20 שנה האחרונות וזה זמן לא מבוטל . . .וזה חשוב, חשוב מאוד ולכן, אני כותב:

משפחה וחברים!

תמצאו לכם משפחה, תבחרו לכם משפחה, הביטוי "אחי" הוא לא ביטוי שסתם נאמר . . יש מקבילה אחת למילה "אחי" בז'ארגון הגברי והיא מילה שלא אציין אותה כאן לתיאור בחורה שהיא "שלמות טוטאלית" בהווייתה, הופעתה, סגנונה, החן שלה והרצון של כל גבר להיות בקרבתה, אבל נעזוב את זה עכשיו; מה רוצה לומר . . רוצה לומר – תלחמו על החברים שלכם, על הקבוצה החברית אליה אתם משתייכים ובתוך זה, תיצרו לעצמכם את המשפחה שלכם, זו שבחרתם בה ושוב, תלחמו עליה! זה לא מובן מאליו לשמור על קשר היום המיוחד כאשר הרשתות קרעו לנו המון נימים של רגשות ועיקר התקשורת שלנו מנוהלת ממקומות שבעבר היו מקומות של שלווה, התייחדות או סתם קריאת עיתון . . .

אז אני מבקש להודות שוב לכל מי שבא, עזר, פרגן, חיבק בעדינות . ., צחק, שתה, עזר להחליף מצעים, הביא אוכל או סתם ישב והעביר אתי צחוקים על ימים יפים שנכונים לכל אחד מאתנו. נדמה לי שאמר זאת גארסייה מארקס שהשנים היפות ביותר שלנו הן אלו שטרם חווינו אותם . . . אז יש למה לצפות ועד אז, נוקיר תודה על כל הטוב שאופף אותנו.

לבסוף, אימון מנטלי זו דיסציפלינה לא פשוטה ללימוד שכן אתה צריך לבוא אליה עם מאפיינים שטבועים בך מהבית ומהסביבה בה גדלת ובה עיצבת את חייך! כך מצאנו את עצמנו כמה חברים השבוע מדברים את מי ההורים שלו לקחו לבקו"ם ואת מי לא ? אמא שלי לא זכרה ואחי איתי אמר שהוא זוכר שהתחבקנו בדלת ויצאתי לדרך, ל 3 שנים שלי . . . אמא, תודה על הכול בכל מקרה, הכול בזכותך! וכן, בערך מגיל 8 אני דיי הרבה מחוץ לבית . . כך שהיו לי הרבה הזדמנויות לקבל המשגות שונות על החיים ולעצב ולבנות לי את דרכי בהם וכן ושוב, מודה על כל מהמורה, כישלון במבחן או אפילו תאונה שכזו; הכול הכין אותי למקצוע שלי, להתמודדות שלי: אימון מנטלי וגופני וכן, אני אחזור במהרה.

אז המילה האחרונה לחל זה של המגזין, קצת תרבות, שיר שיחבר אותנו אל אשר הבעתי מעומקי ליבי, בבקשה: מניח כאן שיר, אחד הקסומים ששמעתי ואני זוכר את הפעם הראשונה ששמעתי אותו, לפני כ 25 שנה עם חברים בתל – אביב, היה אז משהו חדש . . .MTV . . . אהבה חברים, תודה ואנרגיה טובה.

כתבתי זאת בתוך הפורמט של מגזין הריצה האהוב של קבוצת האנשים הנדירה שרצה אתי "רצים עם אסף" כבר למעלה מעשור וזה ממש לא מובן מאליו; שבת שלום, בריאות ואנרגיה טובה לכולנו.

אהיה שם בשבילך! תמיד! חברות, חברים, קבוצה = משפחה מבחירה! לחצו כאן לשיר נהדר לסיום: https://www.youtube.com/watch?v=UIt3dx4an9c

 

אסף לב – קבוצת ריצה וקבוצת הליכה בחוף הצוק (בכל חמישי 05:45)

מאמן מנטאלי Mental training, מאמן טריאתלון – ליצירת קשר לחצו כאן

הצטרפו אלינו בפייסבוק – בוקר חג אצלנו 

asafrunners@gmail.com

ערוץ היוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

ויש גם instagram מדליק

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

8993137 – 052

הרצאת השראה - אסף לב

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

2 Comments

  1. אלון הגיב:

    חבר יקר, תודה על הפירגון. הייתי בהרצאה שבוע שעבר, של מישהו שהיה ספורטאי המון שנים בדרגה של עילוי ואז החליט להתחבר לעולם הרוחני ובעיקר לעצמו, והוא אמר דבר מאוד פשוט ונכון ואותו אני רוצה לומר לך, כשאני מתנהג בצורה מסויימת זה בגלל שאני מאמין שזה מה שמגיע לי, אז אני נותן את אותה אנרגיה שאני הייתי רוצה לקבל בחזרה. וזה עובד. כל הכבוד לך על החזרה לעניינים., ברור שזה לא מובן מאליו. באהבה

  2. תומר שחר הגיב:

    קבוצת ריצה למתחילים בכפר סבא בהדרכתי תומר שחר המאמן, רץ עלית .
    יום שלישי בשעה 18:15 ניפגשים באיצטדיון גלילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.