אימון מנטלי וגופני – 

הדגש המרכזי עליו אני נותן את הדעת עת אני יושב עם ספורטאי – אדם חדש הוא כיצד להגיע אליו . . . היכן יהיו המפתחות אשר יהוו את "ארגז הכלים" בו נרצה להיעזר על מנת לשפר ולדייק את הטעון שיפור ודיוק.

אימון מנטלי וגופני נסמך על יכולות מולדות (מבנה גוף ושריר, קואורדינציה, יכולת חברתית ונטיות טבעיות כלליות) כשם שהוא לומד לחדד יכולות נרכשות (נשיאת סבל, הכלתו ולעתים אף להפוך אות סוג של מורה דרך, בכלל, יכולת של ריצה בכלל ומרחקים ארוכים בפרט זה דבר נרכש כל עוד לא מתייחסים ל v2max את זה כמעט ולא ניתן לשפר) וכאן הדגש לגישתי . . .

יכולות נרכשות מגיעות בעיקר דרך מחויבות ומיומנות! על זה אנו עובדים בוקר וערב, ספורטאים חובבנים שמתאמצים להיות טובים יותר וכמובן, לשלב יכולות שכן, תהליך הלמידה, טיפוח מיומנויות הוא תהליך ללא סוף ואין לו גבולות (זכרו זאת כאשר אתם נפגשים עם אנשים שיוצאים לפנסיה – עודדו אותם לצאת "למחוזות חדשים").

רצים עם אסף

רצים עם אסף

עליי, אני, אסף, מעבר לאנשים המהווים את המנטורים שלי עובדת המוסיקה! היא זו המעניקה לי את ההשראה ואת הדיוק להם אני זקוק; היא עוזרת לי לדייק את התחושות שלי, בייחוד כאשר המלים נגמרות ו / או כאשר כלל לא ידעתי שאפשר לבטא במילים את אשר אני מרגיש. בדיוק כמו בשיווק, כאשר אתה משווק משהו שהקונה הפוטנציאלי כלל לא ידע עד כמה הוא חושק במוצר אותו אתה יכול לספק לו. מעבר ואולי לפניי המוסיקה יש את "מארג התחושות" אשר עובד על כל אחד מאתנו בצורה הייחודית שלו וברור, כלל מרכזי באימון מנטאלי הוא שכל אחד מאתנו הוא יחיד ומיוחד ורק כאשר אנו בקבוצה אנו הופכים פרטים בתוך מערכת, מסגרת, עם קודים של התנהגות  אשר נגזרת מהמקום שלך בקבוצה והעוצמה שהקבוצה אמורה לתת לך, הן בהיבט הספורטיבי והן בהיבט המנטלי – בתוך האימון ומחוצה לו (לכולם יש מדבקות על הרכבים: "רצים עם אסף" . . . .).

בטן, ליבה ויציבה! קבוצת ריצה!

בטן, ליבה ויציבה! קבוצת ריצה בכפר – סבא (מוקדם בבוקר)

מארג התחושות שלנו, שלי, אמרתי שהיום אני אישי יותר . .  נסמך על כל הדברים שהביאו אותי לאן שאני נמצא היום וכן, הוא כולל מלא דברים שקצת קשה לבטא אותם במילים ולא אחת הם: ריחות (הספר "הבושם" זה הספר שהכי השפיע על חיי) וכן, ריח של כלור מחזיר אותי לבריכה בה שחיתי בילדותי וריח של גשם נותן לי כוחות שאין לי ביום של שמש . . . הגורם השני שמעורב בתחושות שלי, בדברים שמשפיעים עליי הוא רעשים. כן, רעש של מפתחות קופצים תוך כדי ריצה יכול להוציא אותי מהאיזון . . . רעש של רכב מצפצף ברעננה משפיע עליי הרבה פעמים בכ"ס ופיהוק של ספורטאי ב 5 בבוקר יכול להצחיק אותי וטיפה להוציא אותי מהריכוז וברם, אני יודע שלא כולכם שמים לב לכל הדברים שאני מתאר כאן וברור: אלו דברים שהתאמנתי עליהם! תרגלתי אותם, שיננתי וחידדתי על מנת להפוך את הפרעת הקשב שלי לדבר שהכי עוזר לי לנהל ולאמן קבוצת ריצה, על המורכבות האנושית של כל אחד מאתנו.

מחויבות! תנועה ושמחה!

מחויבות! תנועה ושמחה!

אז בואו ניקח את שלום חנוך וננסה להתחבר לשיר המקסים הזה: "אוזני מזהה את הקול . . " – רעש של הליקופטר אבל בואו נעשה אדפטציה לשונית (דנה . .) ונחליף מילה אחת: אוזני מזהה את הכול! או אז נקבל משפט חדש לגמריי, הוויה אחרת לגמריי: האוזן כמתרגמת למוח סיטואציה – הוויה, תודעה. חבר טוב שלי הוא מוסיקאי והוא הסביר לי שהוא בטוח שהוא לא רואה טוב וזה כמובן עומד בכפיפה אחת ליכולת שלו לשמוע ושוב: חדדו את היכולות שלכם! דייקו אותם להיכן שאתם רוצים להצטיין; היכן שאתם רוצים להיות "הכי טובים" – הן ביחס לעצמיכם והן ביחס לסביבה בה אתם פעילים ועבורכם היא רלבנטית.

כמה שהווית השיר עוברת זה מדהים!

יש בשיר הקסום הזה עוד המון מוטיבים שאני כמאמן מנטלי לוקח אותם אתי לעבודה שלי, לחיי וכאן אסיים, כמו למשל, בערב זה אני שם את המעיל (נשאר מכוסה, בלתי פגיע, מוגן), כותב לך שירים כשאת ישנה . .  אוהב את המילים מאוהב במנגינה, נהנה להאריך את הז . . ן ולבסוף, למטה בונים מגדלי בניינים עוד מעט הם יסתירו את הים . . . אתם מבינים ? מתי זה עוד מעט ? להיות בחיים עכשיו, גם אם יש 4 מדוזות בים. אז קבוצת ריצה נפלאה, מאחל לנו עוד שבוע מדהים, מלא עשייה, אנרגיה ושאיפה אינסופית להיות טובים יותר ממה שהיינו אתמול או לפניי שעה.

אימון משולב ונדיר של יום רביעי – "רצים עם אסף" – כדורסל – תנועה: עם ובלי כדור, עבודה בצוות, התמצאות במרחב, הכרעה = ניצחון! אגרסיביות, קשיחות, תנועה אנאירובית ורובינו הגענו לקצה . . . בקיצור – חוויה מטורפת! בנות חסרתן, תנו הצצה: https://www.facebook.com/asaflev17/videos/2353865284700672/?t=4

אימון כדורסל - רצים עם אסף

אימון כדורסל – רצים עם אסף; מתפנקים עם מיץ תפוזים בסוף האימון . . . רובינו "על הקצה"

קואורדינציה, התמצאות במרחב ועבודת צוות; משחקי כדור

קואורדינציה, התמצאות במרחב ועבודת צוות; משחקי כדור

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

והמילה האחרונה; לכל אחד מכם ומכן יש יכולות מופלאות! תאמינו בזה, תחיו את זה. סיימתי, תודה על ההקשבה; תוכנית אימון שבועית – בבקשה:

 

בברכת הספורט, הבריאות, האהבה והאנרגיה המצוינת,

אסף לב – קבוצת ריצה בכ"ס מוקדם בבוקר – קבוצת הליכה בים

הצטרפו אלינו בפייסבוק ומוזמנים לעשות "INVITE" לחברים

ערוץ היוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

ויש גם אינסטוש מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

8993137 – 052

הרצאת השראה – אסף לב

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

4 Comments

  1. נעמי אבני הגיב:

    הי..
    הצעה מיוחדת לרצים ולרצות של אסף
    טיפולים לתחזוקה שוטפת.. משולבים בדקור שיאצו ומסאג קלאסי..לבריאות הגוף והנפש
    נסיון של יותר מ20 שנה בטיפול בספורטאים…
    קליניקה בהוד השרון (רחוב מכבים צמוד לקניון שרונים)
    אפשרי גם בשבתות…מחיר מיוחד לרצים ולרצות של אסף
    תבואו?…..נעמי…0523255868

  2. נמרוד הגיב:

    שלום לחברים של אסף, אחלה פעילות.
    מוכר שעון סונטו בארו 9 באריזה – הכי מתקדם שיש.

    דברו אתי בכיף

    0523900055

  3. אילת הגיב:

    אסף תודה לך? מתחברת לראייה שלך והכתיבה נהדרת?
    באמת מעורר השראה.

  4. תומר שחר הגיב:

    קבוצת ריצה למתחילים בכפר סבא בהדרכתי תומר שחר המאמן, רץ עלית .
    יום שלישי בשעה 18:15 ניפגשים באיצטדיון גלילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.