מאמצים של כשנה הולכים ומתנקזים ליום אחד מיוחד – היום הולדת של דורון. . . סתם, סתם, סתם. מרוץ כ"ס 10 ק"מ, מרוץ הבית של מרבית חברי הקבוצה קורם עור וגידים ובעוד שבוע מהיום כולנו נרוץ שם במרוץ על שם בן העיר שנפל במלחמת לבנון השנייה, זיו בללי זכרונו לברכה. אז בואו נדבר קצת על האירוע החשוב הזה, בבקשה, מוזמנים: "רצים עם אסף" – קבוצת ריצה מוקדם בבוקר

מהיום ניתן לשמוע כאן את הפודקאסט שלי, בבקשה:

ביום שני נעשה אימון אצטדיון רגיל וקל יחסית – נא להביא מגבות / מזרן. ביום רביעי, ניפגש בקרן הרחובות ויצמן – ירושלים בשעה 05:30 לאימון שיהיה בעיקרו סימולציה לתחרות ובמהלכו נדון בניצחונות, התעלות רוח, קשיים ומשברים. כמו – כן, נשלב בו היכרות קלה של חברי הקבוצה החדשים יחסית – עוד על מרוץ כפר – סבא קראו כאן.

 שבוע לפני

היום, יום שישי, כאמור שבוע לפני התחרות אני מתחיל להכין לי את הציוד לתחרות. גרביים, נעליים, מכנסיים, חולצת הקבוצה וכל דבר שארצה שאהיה עמי ביום התחרות. כמו – כן, אני יושב עם המספרים / הזמנים ומדמיין איך ארוץ את התחרות ואיפה אני צריך להיות מוכן למשבר שעלול להופיע. בגדול: אנא זכרו שאתם מוכנים ומוכנים היטב לתחרות, יחד עם זה, ביום של תחרות הדופק גבוה בכ 10 פעימות מיום ריצה רגיל וההתרגשות ופרצי האדרנלין חזקים יותר ולכן, זה בסדר ובריא להתרגש, אולם לא להיכנס לפאניקה והתלהבות יתר. כך, למשל, ניתן להסתכל על תחרות זו כציון דרך, כמשהו ראשוני אולם בהחלט לא כמשהו יוצא דופן – בסך הכול תחרות ל 10 ק"מ…להלן המסלול:

הקפת כ - ס

"רצים עם אסף" – קבוצת ריצה מוקדם בבוקר! להלן הקפת כ"ס!

בנוסף, אני מתחיל לשתות יותר מים, זוכרים: על כל כוס קפה, 2 כוסות מים. כמו כן, מתחיל יותר לעשות חשבון קלורי לגבי הכנסה והוצאה קלורית, לכל גרם וכל שוקולד מיותר שאכלתי תהייה משמעות ביום התחרות… כמו – כן, מנסה לאכול יותר "מאכלים מנצחים" – חמוציות, ענבים בעונה (הכי הרבה נוגדי חמצון), דגים (אומגה 3 ו 6), נבטים, עשב חיטה (חיזוק המערכת החיסונית), כרוב כבוש וברוקולי (הפחתת זיהומים כלליים ועשירים בנוגדי חמצון) ולבסוף, מנסה להכין אוכל בבית וטרי, למשל טחינה וסלק (המון ברזל) על חשבון חומוס ושאר מוצרים שבאופן שוטף נקנים כמוכנים בחנויות ומכילים המון חומרים משמרים, מייצבים ועל פי רוב מכילים המון שומן.

יום לפני התחרות

לשתות הרבה מים, לעשות מעט גמישות, תרגילי רצפת אגן וקצת כפיפות בטן.

לאכול פסטה (לי ועבור מרבית ספורטאי זה "דלק מצוין" גם למרוץ של 10 ק"מ) לארוחת ערב וללכת לישון מוקדם.

בוקר התחרות

מתיחות וקצת כפיפות בטן (המון כלי דם מרוכזים בה), אישית – אוהב לעשות כ 10 שכיבות שמיכה: להרגיש ו"לפתוח" את הגוף; כוס קפה שחור, 2 כוסות מים – שירותים, 2 תמרים או בננה וכמובן: לא לנסות דברים חדשים – בבוקר הזה אל תהיו יצירתיים !

באימון יום רביעי נטפל בשאר הדגשים.

לבסוף, אנרגיה כללית – קורא עכשיו ספר על חברי קבוצת הפיזקל אימורטליטי שמרכזה באריזונה, ארצות – הברית. שם, חבריה מאמינים כי חשיבה חיובית תביא אותם לחיי נצח. לדעתם, בכוח הרצון, האמונה והחיים הנכונים הם עשויים לנצח את המוות ולזכות בחיי נצח. אז, בסדר, מה שנקרא, "שיהיו בריאים". יחד עם זה, אנא זכרו, שלפחות לטעמי, מחשבה בריאה, אנרגיה טובה, יוצרת מצב יותר הרמוני שלנו עם הסביבה ועם עצמינו ובכך אנו מעשירים ומחסנים את עצמינו מהרבה מתחלואי היום יום.

שיהיה שבוע נפלא, שמרו על עצמכם והמון אנרגיה טובה.

בהצלחה לכולנו,

אסף לב – מאמן כושר בכפר – סבא,

מקים ומאמן הקבוצה "רצים עם אסף" – קבוצת ריצה מוקדם בבוקר

פייסבוק – הצטרפו אלינו: אסף לב – קבוצת ריצה כפר – סבא

אינסטגרם  יש גם אינסטגרם instagram מוזמנים

הרצאת אנרגיה ודיוק: אסף לב

הרצאת אנרגיה ודיוק: אסף לב