קבוצת ריצה בכפר – סבא זה אנחנו! ואז מיד שואלים אותי . . רגע, כל האימונים בכ"ס ? ואני חושב לעצמי איזו שמרנות זו, איזה שעמום זה להתאמן בכל פעם באותו מקום . . המוח כלל לא עושה מאמץ להסתגל (זוכרים את צ'ארלס דרווין נכון ? החיה שתישאר, שתנצח היא זו אשר תסתגל, תתגמש ותתאים עצמה לנסיבות ולמציאות המשתנה תדיר (adapt) ובשפה שלנו – להתאמץ ולהתאים את עצמנו למציאות, לחיים ובתוך זה, לאימון הבא. להלן תוכנית אימון שבועית – "רצים עם אסף":

ברור, כל אימון מביא עמו משהו חדש, יצרי, יצירתי ובו בעת חותר אל עבר המטרה, אל עבר תוכנית האימון הכללית: להתחיל לרוץ, 5 ק"מ, 10 ק"מ, חצי מרתון, מרתון ו / או אפילו טריאתלון, חצי איש ברזל ושיא הקשיים המנטליים והגופניים שאני מכיר והם עדיין במסגרת הלגיטימי, כן: איש ברזל!

כל אחד ואחת עם שאיפותיהם ולצורך העניין, התפקיד שלי כמאמן – מעבר להנחיה הכללית – הוא להראות לכל אחד מכם ומכן את האפשרויות הגלומות בפניו וכמובן, את המחיר! וכן, חברים יקרים, תרשמו: לכל דבר יש מחיר והכול קשור בהכול! קיבלתי החלטה לעשות איש ברזל (ישראמן) בינואר 2020 עוד חצי שנה וכן, הבית שלי כבר עמוס אופניים, טריינרים ואני "על זה", הופ – יש לי מטרה, עניין, אתגר וברור שיש מחירים – 22:30 לכל המאוחר אני ישן, 04:40 אני ער זולת יום אחד בשבוע, בו אני נח (קם ב 06:00 . .) ובערבו של יום זה אני שותה משהו.

אתגר הר הזבל מהעלייה הצפונית ועם נעליים "גמורות". המטרה הייתה – לנצח את הפחד, להראות למתאמן וגם לעצמי – כמעט הכול אפשרי! באחריות, בהקשבה, בריכוז ובמאמץ – בלי מאמץ אין כלום!

[fontawesome icon="fa-play-circle-o" circle="no" size="18px" iconcolor="#1e73be" circlecolor="" circlebordercolor="" rotate="" spin="no" animation_type="0" animation_direction="down" animation_speed="1" alignment="" class="" id=""]"רצים עם אסף" – קבוצת הריצה שלנו באימון ערב באצטדיון יום שלישי ומיד בהמשך כבר יום רביעי הגיע . . . זה כבר 10 שנים רץ

קבוצת ריצה בכ"ס

קבוצת ריצה

"רצים עם אסף" – קבוצת ריצה בכ"ס שרצה בכל האזור ובכל המשטחים ותמיד שמה דגש על שמחה, אושר, חברות, אחווה ובו בעת, מתקדמת, רצה מהר יותר, רחוק יותר וטוב יותר ובכלל, רציתי להגיד לכם שאני גאה בכם. כן, תיכף אני בן 50, אולי אפשר לתת לקצת רגשנות לצאת החוצה ואתם, מחויבים, רציניים וקשובים וזה יפה ומרשים ואולי, אולי גם אני יכול קצת להרפות את "אסי מהמטקות" ולשחרר מעט ערסיות אליה כבר התרגלתי ותרגלתי רבות בשנים. אגב, גיוון באימונים, שימו לב שרביעי הבא יש תרגול מטקות עם אחת מאלופות ישראל בטניס שולחן . . . כן, כן – חן שלנו, אל תחמיצו + למי שיש מטקות נא להביא [fontawesome icon="fa-play-circle-o" circle="no" size="18px" iconcolor="#1e73be" circlecolor="" circlebordercolor="" rotate="" spin="no" animation_type="0" animation_direction="down" animation_speed="1" alignment="" class="" id=""]

סרטון שלי – אסי משחק מטקות

ואולי בגיל שכזה אפשר להגיד: וואלה, כיף לי, השארנו כאן איזה כמה דברים חיוביים, עשינו כמה דברים, אז כן . . אלו מכם שמכירים אותי יודעים שלא בדיוק ידעתי על מה אני כותב עת התחלתי לכתוב ומה שיצא לי הוא שיהיה . . ובכל זאת, זה עובר טוב, נכון ? ? כי מה כבר ביקשנו שיהיה כאן: אהבה, כיף, חברויות, התקדמות כללית, שמחה, בריאות, שלווה ונתינה! 

חן זילבר

רצים עם אסף - שלוות סוף אימון, נשימות, הוקרת תודה

קבוצת ריצה – "רצים עם אסף" – שלוות סוף אימון, נשימות, הוקרת תודה, דיוק הגוף והנפש אל המשך היום!

אוקיי, כמעט לסיום – תמונה יפה, ביטון ילד יפה ותמי יודעת למתוח אנשים ובכל זאת! ! פחות רוצים תמונות כאלו ולכן: חוזר, מדגיש ומחדד: לפני אימון – אוכלים בננה, מגיעים 10 דקות לפני האימון, עושים חימום, שותים הרבה מים, אחת לחודש וחצי עושים עיסוי, מקפידים על כפיפות בטן (הכי הרבה כלי דם מרוכזים שם ומלא עוצמה נשלחת משם לרגליים), נייד לא נכנס לאצטדיון (גם אם לקוח יוצא מאולם התצוגה) ובעיקר מקשיבים ולומדים את הכוח המוגבל! של הגוף לעמוד במאמצים גדולים. ביטון יהיה בסדר, מתיחה של המסטרינג, ערב טוב.

שיר 

"שליח" (Messenger) שלח אותי עם דבר אהבתי! וזה כה יפה ונוגה ולבטח מפוחית הפה הכי קסומה ורגישה שאי פעם תשמעו. שיר לאישה אהובה בניסיון להציל משבר בקשר ואיך שהוא מתנסח, איך שהוא מקונן; רוברט צימרמן, בוב דילן בשבילנו – אנא, הנעם לנו את 5 דקות הבאות, מקסים:

"שרה אישה מקסימה כה יקרה ללבי . . ."

 

 לבסוף – מגזין ריצה מלא, בבקשה: 
אסף לב

מאמן מנטאלי Mental training, מאמן טריאתלון – ליצירת קשר לחצו כאן

הצטרפו אלינו [fontawesome icon="fa-play-circle-o" circle="no" size="18px" iconcolor="#1e73be" circlecolor="" circlebordercolor="" rotate="" spin="no" animation_type="0" animation_direction="down" animation_speed="1" alignment="" class="" id=""]בפייסבוק – בוקר חג אצלנו 

asafrunners@gmail.com

ערוץ היוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

ויש גם instagram מדליק

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

8993137 – 052

לוגו חדש

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

3 Comments

  1. אסף לב הגיב:

    אגב, לשותף שלי למשחק המטקות שכאן קוראים "גלדיאטור"

    אסף

  2. מתי טל הגיב:

    "התפקיד שלי כמאמן – מעבר להנחיה הכללית – הוא להראות לכל אחד… את האפשרויות הגלומות בפניו וכמובן, את המחיר…
    תרשמו: לכל דבר יש מחיר והכול קשור בהכול!"

    ברשותך אוסיף את המילה "ותמורה". לכל דבר יש מחיר ותמורה. התמודדות עם פחד מקפלת בתוכה נכונות לשלם מחיר, לפעמים, אך גם לזכות בתמורה בהתאם.

    תפקידך כמאמן מורגש היטב, מעולם לא האמנתי שאוכל לרוץ מרחקים ובקצבים כאלה.
    אני רץ ושומע אותך מהדהד בתוכי "תזדקף", צא מאזור הנוחות "אל תשבר", ואני חושב לעצמי, יש משהו שאסף רואה ואני לו מצליח לראות. בכל זאת יש ערך רב לנסיון ולמקצועיות.
    ואני חושב שאם אתה אומר לי שאני יכול יותר ועוד אז אני יכול יותר ועוד.

    הזדמנות לדבר על אמון ועל אמינות: אמון שאני נותן בך ואמינות מוכחת מצידך שאתה נותן לי.

    תודה.
    איתך אני פורץ גבולות ועולה על מסלולים חדשים, גם גאוגראפית וגם אישית. גם בגיוון במסלולים וגם בגיוון במאמנים.
    כיף לרוץ איתך כתף לכתף. אני קורה לזה "ריצת חיבוק" אם אין דבר כזה, אז איתך יש.
    בטח ילמדו את זה במכללות ובסמינרים.
    ריצת חיבוק.

  3. אסף לב הגיב:

    גבר אתה, הרבה תודה וכיף גדול לשמוע.

    לוקח תובנותיך ואת הרזולוציות אותן אתה מנהיר, מחדד ומדייק.

    ימים טובים, ריצות שמחות, אנרגיה מעולה,

    אסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.