תאפשרו לעצמכם, מדי פעם – רצים יקרים, חברים –

בכל יום שלישי כאשר אני מסיים את אימוני הערב המופלאים ועל השלווה והעוצמה שהם מעניקים לי להמשך השבוע אני חושב על החברים שלי שעדיין במשרדים; עובדים. נכון, גם אצלי זו עבודתי ואני עצמאי ואלו הן החלטות שלי ובכל זאת, נסו לאפשר לעצמכם, מדי פעם, לצאת מעט מוקדם מהעבודה, במיוחד באמצע השבוע ולבוא לרוץ, לחזק, להתחזק, להירגע, לאפשר לעצמכם עוד שעה וקצת של שלווה מ השאון היומיומי של החיים האינטנסיביים שאנו חווים כאן; בשבוע שעבר דיברתי אתכם על גירושין וציינתי בפניכם שזה חרא של דבר . . . 

ובכל זאת, יש דבר אחד מעניין וכמעט דרמטי בכל הקשור לגירושין ולעומס הכללי והוא שיש החלטה שיום מסוים, שעה מסוימת אתה לא עובד (פונה במיוחד לגברים בהתאם לחיי שלי . .) והסכם פורמאלי או א – פורמאלי אשר אומר לך: "עכשיו אתה אחראי על הילדים / בית – צא מהעבודה מוקדם יותר" ! והנה זה פלא, אנו מסתדרים עם הכול ורשימת המיילים והמטלות מיום קודם נשארת כפי שהייתה ויותר מזה, לעתים שלא נאמר על פי רוב, בעיה אשר כה הציקה לנו אתמול, לפתע, באורח פלא, נפתרה !

אז לסיכום חלק זה של המגזין שלנו – של החיים, איכותם וכמובן הריצה ששזורה בהם (זכרו, זה השיא של הקושי, מעבר להתמדה, ברגע שעברתם את הקושי של הריצה, אתם יכולים לכל !) רוצה לספר לכם שאני כותב זאת מתוך דאגה לכם ! ומבקש מכם, נסו יותר לאפשר לעצמכם, צאו פעם בשבועיים מוקדם יותר מהעבודה, בואו לרוץ עמנו, לעשות פילאטיס, לשתות קפה או תה בסוף האימון; עוד שעה של שלווה תעשה לכם הרבה יותר טוב מאשר כל דבר אחר וכן, אם יכעסו עליכם בעבודה או שיהיו תקלות אזי, ברור, זה לא היה המקום שבו הייתם צריכים להיות – באחריות ! באהבה ! ניוז מלא, ביום שני; תהיו טובים ועד אז, כמה תמונות מהאימון המופלא של תמי – חיזוקים וחיוכים, פארק כ"ס יום שלישי בערב, "רצים עם אסף", ערב מהמם לכולנו !

רצים עם אסף - פילאטיס

קשיחות מנטאלית ! אימון מתקיים תמיד ! בכל מצב רוח ובכל מזג אוויר; בכלל, אמצו לכם את המושג "גמישות מנטאלית" בראש, בנשמה, כמו בגוף – טפחו, ערסלו, תגמישו, תשלחו תדרים חיוביים, בונים ומאמינים; השאר, אתם יודעים, כבר יסתדר ויסדרו לנו, מכאן או מלמעלה.

פילאטיס

אה, רגע, רוצים גם שיר, בבקשה, אחד השירים עם האנרגיה הכי מדליקה שיש גם אם המילים קצת, כן, מבאסות + מי שיכול לרקוד, מומלץ, בחום ! 

offspring

 ניוז שבועי – "רצים עם אסף" – 

 אנרגיה נפלאה, אסף

הצטרפו אל "רצים עם אסף" בפייסבוק ומוזמנים לעשות "INVITE" לחברים

ערוץ היוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

ויש גם אינסטוש מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

נייד – 8993137 – 052לוגו חדש

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

4 Comments

  1. חנה הגיב:

    תודה!!
    אני אכתוב לך את זה שוב
    אני כמעט לא פותחת מיילים
    ולמגזין שלך אני פשוט מחכה
    כיף באמצע היום בין המטרות והמשימות לעצור רגע ולהתענג על המלל והתמונות
    כיף פשוט כיף
    תודה

    • אסף לב הגיב:

      היי חנה,

      ראשית, תודה.

      שנית, כיף שבחרת לרוץ עמנו; המשיכי כך זו דרך חיים מופלאה.

      אסף

  2. עדי הגיב:

    הי חברים. מה שלומכם? הרבה זמן עבר מהאימון האחרון איתי. לגבי מחר יום שישי , אשמח אם תגיעו 5ד קודם כדי שנצא בזמן, האימון יהיה קל וזורם, ללא עומס מיותר. אם יש לכם שאלות בנושא כושר , זה בדיוק הזמן.
    ישנן תקופות בהן האימונים הקלים , ללא קצב מטרה ,ללא מחוייבות לביצוע ספציפי עושות עבודה כפולה .פעם אחת – הן מאוששות אותנו ממאמצים ממושכים
    פעם שניה – הן מאוששות אותנו נפשית.
    כזו בדיוק תהיה הריצה של מחר.
    המשך יום נפלא לכולם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.