אסף לב - קבוצת ריצה בכפר - סבא וקבוצת הליכה בחוף הצוק

קבוצת ריצה יקרה –

תיכף מסתיים לו השבוע, מחר פילאטיס ותיכף יוצאים לסופ"ש ארוך אשר "נופל" על יום ראשון וכמובן, לגישתי חייבים לקדם את החוק ולפיו לא נעבוד בימי ראשון ובדרך זו נהדק או ננסה לתקן ולשפר את קשרי המשפחה והזמן המשותף שנדמה שהולך ומצטמצם אם או "בגלל" אמצעי המדיה השונים השוטפים אותנו. אני עומל על הניוז והצלחתי למצוא בו קצת תרבות אשר חשוב לי לטפח. אז טיפה לפני הספורט והדברים שלנו, קחו קצת, אם תרצו, זה לא חובה . .  . Sports as a life motivator

 ניוז שבועי – בבקשה: 

ספר משובח, שיר – קליפ, מוסיקה, ספרות, קולנוע ותרבות זו ההשראה – שפה, הווי, שלנו !

הספר תופס אותי בתקופה שבה חדוות הקריאה חזרה אליי ואני מוצא עצמי מפנה יותר ויותר מקום על מנת לקרוא; התחום החדש בו אני מתמחה של אימון נערים על הספקטרום האוטיסטי ובתוך שכך מלווה אותם באימון אישי ובתהליכים של העצמה והקניית כישורי חיים, ממלאים את לבי ורגשותיי בתחושות נהדרות; 

בכלל, המלחמה על הזמן הפנוי לפעילות אחרות, ביתיות שבין טלביזיה (מזמן אין לי), פייסבוק (מצמצם זמני שם), אינסטגרם (דווקא נחמד מדי כמה שעות) ומחשב (כ 50 הרוגים ביום של התפרעויות על הגדר בדרום ושגרירות אמריקה בישראל מועברת לירושלים), חייבת לתת יתרון מסוים לספרים אשר בצר לי "העולם המודפס" הולך ומתקשה לעמוד בתחרות מול זה האלקטרוני – אפילו המגזין של יו הפנר חדל מלפרסם . . .

קבוצת ריצה בכפר - סבא רצים עם אסף

קבוצת ריצה בכפר – סבא: "רצים עם אסף" חוגגים באילת עם "המרתון המדברי"!

 כך אני מוצא עצמי אל מול ספר קסום זהגיבורו, יתום מאם עם אב בעל יכולת רגשית מוגבלת מספר לנו על ירושלים של שנות ה 50 של המאה הקודמת, קצת אחריי הקמת המדינה, הצנע, מפא"י, בן – גוריון, "השכנים שמציקים" ומיזוג הגלויות המוזר של היהודים שנתקבצו ממקומות שונים בעולם ושבו לאחר כ 2000 שנה הביתה, ירושלים. הכתיבה השנונה, ההומוריסטית של אמנון דנקנר לא הייתה מוכרת לי והיכרותי עמו נסבה בעיקר סביב "פופוליטיקה" והצעקות הרמות שהיו סביבה. להפתעתי כי רבה גיליתי איש מצחיק מאוד המיטיב לתאר את התחושות, הכמיהה לאהבה וההסתגלות לכאב, לקשיים ולניסיונות להיטיב עם "המצב". הדמות המתוארת של "הדודה" היא קסומה שכן, למעשה, זה, כבר מגלה לכם, גבר הנהנה מסיבות שונות להתלבש ולהתנהג כ . . כן, אישה.

ימיו ולילותיו של הדודה אווה

לא יודע אם פעם היה כיף יותר, פשוט יותר או מעניין יותר, טוב לי היום בדיוק היכן שאני נמצא ובכל זאת, לקרוא ספר שכזה על "הימים שהיו", על המותגים של פעם, על השפה (יידיש שתיכף נעלמת) והתרבות מעוררים מחשבות נוגות על המון דברים שחלקם כמובן נוגעים גם לעתיד אותו אנו מציירים בכל יום מחדש ולעתים נדמה לי שרק בנושא אחד אנו תקועים ולא נרשמת בו כל התקדמות ועל כך אני מצר ועל כך דיברתי כבר עת אני קורא אל מול המחשב . . . תיהנו, מומלץ, תודה לפופ על ההמלצה.

קבוצת ריצה בכפר - סבא

קבוצת ריצה בכפר – סבא

 עוד קצת –

 אחד תיכף חוגג 70 ונחשב לאחד המוזיקאים המוערכים ביותר ובאותה נשימה הפחות מוכרים לקהל והשני – אריק קלפטון אשר נאמר לי שיש עליו סרט נהדר בפסטיבל דוק אביב; ביחד הם שרים על זה שהם מתקשים למצוא את הדרך הביתה באחד הביצועים האהובים עליי. אז כל אחד עם הבית שלו, השלווה שלו וברוח הספר האישי למקומות שהם רק שלו – למשל, "בית הכיסא" שלו.

על סטיבי ווינווד מתוך תוכניתו המצוינת של גיל מטוס ב fm 88 

פברואר 2023 – מרצה בפני כנס רופאים באילת; נרגש מעבודתי בכל יום מחדש ובכל תחום בו אנשים רוצים לשמוע על הדרך המיטבית לחיות את החיים – בשמחה, בהכרת תודה וכמובן כאשר ספורט הוא מניע אנרגטי לחיים עצמם – Sports as a life motivator – מוזמנים לצפות, תודות:

אנרגיה טובה,

אסף לב – הרצאות על אורח חיים בריא ואנרגטי – Sports as a life motivator

מאמן מנטאלי לספורטאים, מאמן טריאתלון

Mental coach

Triathlon coach

הרצאת אנרגיה ודיוק: אסף לב

אסף לב – הרצאות

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

3 Comments

  1. אלון הגיב:

    כרגיל כשאני קורא את הניוז או כל דבר אחר שאתה כותב, יש מין תחושה כזו של להיות שם בסיטואציה. משורר סופר שכמוך.
    גם הטור בחיים אחרים מדבר לעניין ובול בזמן. אחלה המלצה על אריק והשיר. אכן מעמודי התווך. חיבוק

  2. פשוט נהדר נהנתי מכל רגע של קריאה.
    אשמח גם לצפות בסרטון בנושא!
    אסתר אברהם – דלתות כניסה מעוצבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.