מאמן קבוצת ריצה בכפר סבא וקבוצת הליכה בים

מוטיבציה !

כן, כן המילה החשובה ביותר של המקצוע שבחרתי לי לחיים ואולי החיים בכלל בחרו אותי . . . ועל כך, מודה, חושב אני לא אחת שכן, העיסוק לא תמיד קל ובתוך שכך המילה הענקית הזו: מוטיבאציה ! עוד כמה שעות תסתיים לה השנה הנהדרת שהייתה לי ואני מצפה משנת 2019 להיות אפילו טובה יותר ואם ניתן לבקש משהו, אבקש שתהיה מעט יותר קלה; כן, התמודדויות החיים – הורות, כלכלה, זוגיות, פעילות ספורטיבית ענפה ובתוך כך להמשיך להתקדם ולא להיפצע וכמובן, לנסות להצליח להגיע לדרגה גבוהה יותר של אושר ובכלל זה גמישות מנטאלית ומקופל בתוך זה, מעט יותר שלווה וכן, רוחניות – spirituality; כן, זה מה שאבקש לי לשנה הבאה עלינו לטובה . . .

עכשיו יום שני בבוקר, סיימתי את אימוני הבוקר הכיפיים שהיו לי ועוד הספקתי לעצור לקפה עם חבר שחלף על פניי עם הטוסטוס שלו וצועק לי . . "אחריי לרולדין ? " ומודה, האינסטינקט הראשוני שלי היה לאאא ואיפה חנייה ואני מזיע אולם מיד התעשתתי וצעקתי "אחרייך". תחשבו על זה, כמה הזדמנויות יש לנו להיפגש באמת עם חבר ולא לשוחח בנייד או לשוחח (עאלק) בווטאפ. זוכרים את ההרצאה של צביקה ממסיבת הגיבוש שלנו . .  האמת, קצת הלחיץ: בעוד כמה שנים נדבר רק 4 שיחות ביום וכל השאר יהיה במלל כתוב או באיזושהיא אפליקציה ? מפחיד לא ? אני אוהב לדבר עם האנשים שאני אוהב ואוהב להיפגש איתם ובכלל, לחלוק, לחוות ולהיות. אז מה יהיה ? נראה, נשתדל יותר, עצם העלאת העניין לרמת המודעות עושה משהו והנה, שתיתי קפה עם חבר הבוקר והיה לי כיף.

אימון קבוצת ההליכה הקסומה; נוף ים

אימון קבוצת ההליכה הקסומה; נוף ים

השעה כמעט 10, שעת צהריים מבחינתי ואני מטייל לי אל החבר החדש שלי בשכונה: מתח ! כן, כבר כמה חודשים שאני מקפיד לפקוד אותו (עדיין מפעם בי החלום לעשות "מתח כוח" לפניי גיל 50 וכן יש לי עוד בערך 8 חודשים לכך) ואנחנו מסתדרים דיי טוב ביחד. הוא מעניק לי את הקשיחות והשקט להם אני זקוק בין הפעילויות ובין האימונים והכי חשוב – אין אצלו רחמים והוא ממש לא מוותר, לא מתעייף או מתקפל (שנים היה לי מתח בבית וכל פעם היה מתפרק לי בידיים . .) וכן, הוא לא משאיר לי ברירה: עוד סט, עוד מאמץ, היום עם משקולות והיום עם מוסיקה ומחר בגשם ומחרתיים אחריי רכיבת אופניים. הדרך נפתחת למתמידים ואני מאמין גדול בכך ואני מתמיד, משתדל, עושה כל שביכולתי להגיע למאמץ ולקושי האמיתי עמו אני רוצה להתמודד ומתח היה תמיד מהדברים שקשה לי יחסית עימם (אני דיי כבד ביחס לאתלט ברמה בה אני רוצה להיות) ושוב, תחשבו על זה: אתה נדרש להרים את משקל גופך כ 80 ק"ג לערך (טיפה פחות. .) רק בעזרת הידיים והעומס כבד, על הגוף וברור על הנפש.

מוסיקה והמחשה ויזואלית, אתם יודעים, עושה לי טוב; מאז שגיליתי את MTV עם הלהיט הראשון של הערוץ המופלא שהיה אז, מכירים ? ברור שכן: דייר סטרייט עם סטינג "כסף בעבור כלום" הצלחתי להבין שסרטונים, רעיונות ותכנים חדשים עוברים אליי בהצלחה, פוגשים את הרגש שלי במקום בו זה יכול לתרגם בעבור המוח שלי את הקשיים האובייקטיביים המולדים שלי וכך התחלתי "לראות מוסיקה" וכמה שנים בהמשך התחברתי לסרטונים מעוררי השראה אשר נסכו בי בטחון והעניקו לי את הכלים להתמודד עם הקשיים – בספורט, בחיים ובשניהם וכן, בהרבה פעמים גם לנצח אותם ! את הפחדים, החששות והחולשות.

לשמור על רמת מוטיבציה – motivation גבוהה (וזה כמעט ולא משנה במה אתה עוסק . .) זו משימה בפני עצמה, זו התמודדות כמעט יומיומית, דרך חיים; בשנים האחרונות עם העמקת העיסוק שלי בקשיים של הגוף והנפש אני מחפש ומוצא יותר ויותר סרטים ותכנים אשר מקלים עליי עם ההתמודדויות שלי ובתוך שכך להעביר אליכם, המתאמנים שלי, את העוצמות הללו; כך הגעתי לסרט נהדר זה אשר יש כאלו שקראו לו "הפרסומת הכי ארוכה שאי פעם נעשתה" ובכל זאת, אם נשים בצד את הפרסומת של נייקי (ואין לי שום קשר לחברה זו ושוב, אין לי טלוויזיה בבית בעיקר נוכח זה שאני לא יכול לסבול פרסומות – אגב, ברור כן, נוכח היכולת המהירה שלי לקבל מסר שעטוף בקליפ רק אז אני מרגיש שמרמים אותי וזה לא כזה כיף . . ) הרי שניקח מסרט זה את הרצון הכנה של חבורת אתלטים בלתי רגילים ובתוך זה מדענים שאפתניים לבחון את היכולת האנושית לרוץ מרתון בפחות משעתיים ! המחויבות, המוטיבאציה, ההתמודדות עם העומס, הקושי וגם הפחד הכנה עם סכנת המוות נוכח המאמץ המטורף הזה (נסו לחשב כמה הם רצים בכל ק"מ . .) יוצרים לדעתי סרטן מוטיבציה משובח !

נסו לראות את הצניעות והענווה של כוכב הסרט ולא אגלה לכם אם הצליח או לא ובכל זאת, קחו ממנו את הרצון הכנה לעמוד במטרה ! שימו לב היטב, זה יעד, מטרה שאף אדם, מעולם לא עמד בה ועקרונית המדע לפני כ 30 שנה כלל לא האמין שיהיה ניתן לביצוע ללא סיכון ממשי במוות ! ובכל זאת . . . תראו את הסרט המופלא הזה, את המאמץ הכנה, את הקושי – תמיד תזכרו שלכולם קשה לרוץ ! זו אחת הפעילויות האנושיות המורכבות ביותר שיש, אחרת כולם היו רצים ובכל . .מרגע שעברתם קושי זה, הרי, ברור, הכול קל, נהיר, פשוט, כיפי וחוויתי.

אז קחו לכם טיפה זמן, יין אדום טוב בצד ותיהנו, יש המון מה ללמוד כאן והצילומים מרהיבים. אגב, איך שמחתי לראות אותם מתחיל אימון ב 03:00 בלילה, אז מה זה בשבילנו 05:30 בבוקר חחחח ובכלל, הספירה לאחור בתחילת הסרט מזכירה נחיתה על המאדים וההתרגשות כנה, אותנטית וסוחפת, תיהנו; לרוץ מרתון בפחות משעתיים!

אנרגיה נפלאה, מרגשת,

אסף לב – מאמן מנטלי וגופני, מאמן טריאתלון

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

נייד – 8993137 – 052

קבוצת הליכה בים

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" וקבוצת הרכיבה של כפר סבא - ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

1 Comment

  1. איתן הגיב:

    מעולה אסף, סרט נהדר !

    איתן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.