קוביות בבטן – 

מי לא רוצה ? אנחנו לא מאמינים בדרכים קלות וקיצורי דרך, אנחנו מאמינים בלהיות (Being) בעשייה (Doing) ! ! כעת, בכדי לשרוף את השומן המיותר בבטן ו / או על מנת להשיג "קוביות בבטן" (ולנסות להתמודד עם הגנטיקה של כל אחד מאתנו) ועל מנת לחזק את שרירי ה – Core (הליבה) ובכך לפתח ולדייק את היציבה תוך כדי ריצה ולשמר את הטכניקה גם ובעיקר בקצה גבול היכולת; אז כן, כל מה שצריך זה להתמיד באימונים ! ובתוך כך שמירה על בטן יציבה וחזקה.

מצרפים לכם כאן שלושה סרטונים שהופכים את תרגילי הבטן לפרקטיים, נגישים ומיידים לכל אחד מאתנו ! זה ממש אימון אישי נהדר ! עוד אציין כי מומלץ לבצע חימום קל בטרם תחילת התרגול וכמובן, ספורטאים חדשים לבצע בדיקה ארגומטרית בטרם תחילת הפעילות; תרגילי בטן בסרטון החדש והאינטראקטיבי, בבקשה:

וכאן השלבים הקודמים והקלים יותר של תרגול כפיפות הבטן:

שלב א' כפיפות בטן

שלב ב' כפיפות בטן

ובטרם אאחל לכל אחד מכם בהצלחה בתרגול ואתן לכם להתפנות ולהחיל לתרגל כפיפות בטן (מומלץ לבצע כל יומיים לערך – כל אחד על פי יכולותיו ועל פי המלצת המאמן אליו) מצרף אליכם שוב לבקשתכם, את אחד מסרטי המוטיבציה הטובים והמקצועיים שאני מכיר; בבקשה – לחצו על הקישור שממש כאן . .

 

בהצלחה רבה, לכל שאלה אני כאן.

 

אסף לב 

asafrunners#

מאמן מנטאלי לספורטאים, מאמן טריאתלון 

Mental coach

Triathlon coach

כרטיס הביקור שלי