אין כמו נג"ש – כל טריאתלט חייב לבחון עצמו מדי פעם אל מול הטבע בכבודו ובעצמו, נגד הרוח ונגד השעון. 

לקחתי כמה שעות חופש מהעבודה ועליתי לרמת הגולן עם ידידי, מאמן האופניים  נתי ים על מנת לרכב במסלול אליפות ישראל שתיערך בסוף החודש ברמת הגולן – צומת הבשן ואז עוד הייתי בטוח שנוסעים לכיוון מערת הקשת עם סנפלינג וכל זה. . עוד על רכיבות ומסלולים בטוחים לרכיבה בארץ – ראו כאן את המצגת שלי לסיום קורס מאמני טריאתלון, מכון וינגייט

חצי המסלול עבר עלי בצורה נינוחה וחיננית ושייטתי במהירות של כ 50 קמ"ש – ירידה ורוח גב….החצי השני, רק 7.5 ק"מ, עבר עליי כאילו שאני עומד במקום, לא מתקדם כמעט ונע באזור ה 20 קמ"ש. הבדל עצום בין הרכיבה עם הרוח לבין נגד – אימון מושלם לטריאתלט, תמיד נגד הרוח, תמיד נג"ש . . . לקריאה נוספת על רכיבת "נגד שעון" מדבריו של אחד המאמנים הטובים בארץ, ממש כאן – זוהר רובין

טריאתלון

תחרות אופניים

למזלי, נתי צועק חזק  וצלול ולאחר משבר קל, חזרתי לעצמי וסיימתי את התרגיל בזמן לא רע.

מסקנות:

1. טריאתלט חייב לתרגל רכיבה נגד השעון ובמיוחד בקטעים פתוחים ופרוצים  לרוח.

2. בטרם נג"ש יש לבצע חימום של כחצי שעה.

3. יש להשתדל בירידה לא להיות על ההילוך הכבד ביותר ולשמור אנרגיה בהתאם לתנאי השטח.

4. חוויה נפלאה: אתה, הטבע והאופניים וכן, גם חבר שלך שצועק עליך מהרכב לסובב רגליים….

ועוד אגב אחד – טריאתלטים מתחילים ששואלים אותי . . . זה בדיוק מה שאסור ברוב תחרויות הטריאתלון: "פלטון" – הרוכב שלפניך עוצר עבורך את הרוח יווצר מעין מנהרת רוח אליה אתה "נשאב" = לא פייר . . . שמרו על ההוגנות ועל הקסם של הספורט היפיפה הזה

פלטון זה בדיוק ההיפך מנג"ש – נגד שעון, נגד עצמך ונגד הרוח . . .



לסיכום, כייף אדיר, מאמץ עילאי, "על הקצה"

המון אנרגיה טובה,

 

אסף לב

הצטרפו אלינו בפייסבוק 

ערוץ היוטיוב ונשמח לקבל תגובות על הסרטונים

ויש גם אינסטוש מדליק

אימון וליווי מנטאלי – ליצירת קשר לחצו כאן

"רצים עם אסף" – תעשו ספורט – זה עושה טוב, לכם ולעולם

8993137 – 052

לוגו חדש